Hoi allemaal Ik vroeg me af waar je op internet goedkope en goede zwangerschapstesten kunt bestellen. Wat zijn jullie ervaringen? Groetjes theebeeb
hoi theebeeb mij is via een vriendin, die van zwanger & kids aangeraden... goedkoop en werken goed! de dipstick versie... ik ga der aankomende maand ook maar mee beginnen... succes met zoeken!! Home - Zwanger & Kids Liefs marleen
Heb vanochtend testen via sensitest besteld. Kreeg 2 uur na mijn bestelling+betaling al een mailtje dat het verwerkt was en opgestuurd! Dus denk dat ze morgen al binnen zijn
Ik heb via zwanger&kids besteld, wilde eerst sensitest doen maar ik had ruzie met de website dus dat was ik snel beu. Ik had eerst twee producten in mn winkelmandje gedaan, toen 1 eruit gehaald maar wat ik ook deed, er bleven er 2 in mn winkelmandje zitten. Zal wel iets met mn cookies te maken hebben, maar ik zat op mn werk en had geen geduld meer. Dus toen bij zwanger&kids terecht gekomen. Vandaag voor het eerst gebruikt en het bevalt vooralsnog goed.
ik koop mijn ovu en zw testen op ebey bij 1 verkoper. deze gebruikte ik ook toen ik zwanger werd van onze dochter en nu voor een 2de wondertje weer. Ben er echt super super tevreden mee heb nog geen foute of nepstreeptesten gehad en nog een voordeel ze zijn ook super super goedkoop. Je kan bij hun bieden maar ook gelijk kopen en ze zijn vaak binnen een dag of 2 al in huis. 75 x OVULATION TEST + 5 FREE Pregnancy Tests 10mIU NEW! | eBay