Ovulatietesten & Cyclussen: Even de 'weg' kwijt!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tuttebell, 20 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Hoi Girls,

Willen jullie aub even meekijken? Ik ben vrijwel altijd 6 dagen aan het menstrueren. De lengte van mijn laatste cyclussen zijn:

26-29-22-28-28-29-21-25-34-26-30-25-26-26-20-28

Mijn vraag is wanneer ik nu moet beginnen met ovulatietesten?

Stel ik word ongesteld op 28 Jan., dan is dat dus de eerste dag van mijn menstruatie ... wanneer begin ik dan met ovulatietesten?

En wat geeft het beste resultaat? klussen op de BEIDE dagen dat je een positieve test hebt?

Elders heb ik gelezen dat je het beste kunt klussen, een dag voor je eerste positieve ovulatietest,maar je weet van te voren toch niet welke dag de test positief zal zijn?

Ik hoop dat jullie ons op weg kunnen helpen!

2. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Het is inderdaad lastig bepalen wanneer je moet beginnen met wisslende cyclussen. Ik zou de kortste aanhouden. Bij mij duurde het ook wel even voor ik doorhad wat voor mij dan een positieve test is (zo'n donkere streep als ze op internet zetten heb ik nooit gehad). Als ie donkerder werd begonnen wij al met klussen..

Op deze site kan je dan berekenen wanneer je ongeveer moet beginnen met ovu-testen.
    Sensitest ovulatie-calculator. Ovulatie berekenen. Eisprong berekenen. Wanneer kan ik zwanger worden | Sensitest

Succes! Hopelijk werkt het voor jullie net zo positief als bij ons!!

3. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    hoi hoi ik zou ook gewoon de kortse aanhouden, dan kan je hem niet missen ik heb bijv mij eisprong al vlak na mijn menstruatie en ik heb een normale cyclus van 28 dagen

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik zou vanaf CD 8 of 10 beginnen. Je gaat vanzelf beter kunnen inschatten of je later kunt testen want je leert je lichaam beter lezen.

Soms zie je de aanloop in je ovulatietesten, een streepje wordt steeds donkerder. Dus je weet van te voren dan al wanneer hij gaat komen. Niet iedereen heeft het hoor, maar veel mensen wel.

En het succesrecept kunnen we je niet geven. Het is afhankelijk van zoveel factoren. Bij de een werkt om de dag, bij de ander elke dag.

5. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Bedankt meiden, misschien een hele domme vraag, maar wat houd CD 8 en CD 10 in? Ben beetje onzeker, dus als iemand ons een beetje kan helpen, zeer graag en zeer bedankt alvast!

6. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    CD = Cyclus Dag.
    Dus dag 8 en 10. Succes. ;)

7. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Inmiddels zijn de wacht-weken begonnen! ;) Dus hopelijk is het helemaal gelukt! :D

Deel Deze Pagina