elke maand ben ik heel weinig ongie en heb ook geen regelmatige cyclus maar wil nu beginnen om te stoppen met de pil wie kan er mij tips geven om te weten hoe je er achter komt wanneer je wel een goede eisprong heb
Hoi angilla, Ik las in een andere topic dat je in november de laatste prikpil hebt gehad. Had je voordat je aan de prikpil ging wel een regelmatige cyclus en was je dan erger ongesteld? Ik denk namelijk dat je nog aan het ontpillen bent. Zelf kreeg ik pas na ruim een jaar mijn regelmatige en hevige bloedingen terug, na het gebruik van de prikpil. Groetjes, Giegel
nou ik ben weer aan de pil gegaan en ik ben daardoor weer ongesteld geworden elke maand maar ik ben altijd zo erg weinig ongesteld geweest dat ik nooit een maandverbandje nodig had e of een tampon. Een inlegkruisje was voldoende
Als je tijdens het ontpillen van de prikpil weer aan de pil bent gegaan, kan je weinig tot niets zeggen over je normale cyclus. Ook heb je een grote kans dat je nog moet ontpillen als je nu weer stopt met de pil. Je kan daarom het beste eerst afwachten als je met de pil bent gestopt hoe je cyclus is in de maanden daarna, voordat je je druk gaat maken over een goede eisprong. Met temperaturen en/of ovu testen kan je later altijd je eisprong nog gaan zoeken. Groetjes, Giegel