Clearblue Digitaal vals positief?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Naduah, 29 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb begrepen dat je niet naar de streepjes mag kijken. Maaaaaarrr... heb ook wel eens gehoord dat het dan KAN zijn dat je wel zwanger bent, maar nog te weinig HCG hebt. Ik duim voor je!

2. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Wacht nog maar af, woensdag denk ik nog maar eens testen.

Mijn cyclus is nog niet helemaal op orde na mijn MK

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    @ suzie, niet naar de streepjes kijken, zegt niks (helaas)

@ TS, als cb zwanger zegt, ben je zwanger! Maar houd een slag om de arm tot je NOD! maar goed, toch gefeli hoor! bij mij waren de kruidvattesten heel vaag en de cb digi meteen posi!

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik hoop voor jou ook positief meid.
    Het is wel zo, de digi houd je niet voor de gek.
    Hij was bij mij positief, en ik was ook zwanger. Alleen helaas is het te vroeg afgebroken. Ik wilde je niet bang praten.

5. Net er nog maar een Clearblue Digitaal tegenaan gegooid (ja, weet het, heel erg... :oops: Ben gewoon verslaafd...), en wederom: zwanger.
    Met middagurine, ga ongeveer om het uur naar de wc, dus niet echt geconcentreerd. Het tweede streepje (ja, weet dat ik er niet naar mag kijken, maar toch... ;) ) is nu ook dikker dan gisteren.
    Maf hoor...

6. Trees

Trees Niet meer actief

Volgens mij moet je het toch echt beginnen te geloven. gefeliciteerd :D

7. Dankjewel! :D Enne... sorry voor mijn gezeur hier... :oops:

8. sterr

sterr Actief lid

27 apr 2008
    213
    0
    0
    ik had presies hetzelfde.
    Zaterdag morgen een test van sensitest gedaan,zo 1 waar je zogezecht 6 dagen eerder mee kan testen (geloof er alleen nix van) en die gaf een heel vaag streepje (wel binnen 2 minuten)
    Zondag morgen getest met een pedictor test en die was ook heeel licht (lichter dan die van zaterdag) en die kwam ook pas na dik 5 minuten.
    Had nog nooit eerder een streepje gezien dus wist het ff niet meer.
    Kon het niet laten dus heb smiddags weer een sensitest er gedaan en die gaf weer binnen 2 minuten een lichte streep (deze x iets duidelijker) toen heb ik er maar gelijk een digitalen achteraan gegooid want wou nou toch duidelijkheid en ja hoor die gaf binnen een halve minuut ZWANGER aan!
    Dus als zo'n test dat aan geeft ben je het echt wel.
    En ookal zijn die andere testjes vaag streep is streep.
    Dus gefeliciteerd meiss....geniet ervan!

Deel Deze Pagina