Hallo, Ik moet even mijn verhaaltje kwijt, want alles is zoooo onduidelijk en onzeker. 15 Februari ben ik bevallen van een gezonde zoon. Precies een week geleden begon ik me misselijk te voelen en steken in mijn buik te krijgen. Ik had braakneigingen, was duizelig en werd ontzettend moe. Ik dacht: zwanger? Sinds mijn zoontje geboren is geef ik volop borstvoeding en ben sindsdien ook niet ongesteld geweest. Dus het leek me vreemd, maar heb gehoord dat het kan. Dus ik een testje doen: negatief. Ik heb geen flauw idee of ik een cyclus heb gehad, en zo ja... waar ik dan ergens zit. Dus wanneer ik zou moeten testen??? Vandaag ook weer een testje gedaan, daar kwam een vaag streepje. (was zo'n dipstick). Dus ik nog even een kruitvat testje (2v5) ertegenaan gooien. Maar die was weer negatief. Heeft iemand ook zo'n situatie gehad? Iemand hier iets zinnigs over te zeggen? Zo niet, dan ben ik toch mijn verhaaltje even kwijt, want ik loop er nu al dagen zo mee.
Ja, dat ben ik ook van plan. De dokter heeft ondertussen een fax naar het ziekenhuis gedaan voor een echo. Hij zei dat de buikpijn/steken baarmoeder ook eventueel van een cyste kan komen. Als ik moet kiezen tussen zwangerschap of cyste........ nou dan weet ik het wel. Moet nu maar afwachten op een oproep van het ziekenhuis.
Welke dipstick heb je gedaan? Ik krijg bijvoorbeeld altijd lichte streepjes op de dipsticks van sensitest..
Ja, die heb ik ook. Maar dit was al nummer 4 dipstick (steeds om de 2 dagen) De andere waren echt wit, en nu zag ik een vaag streepje. Maar misschien is deze test gewoon niet goed en kan ik beter uitgaan van de negatieve Kruitvat test. Dan zit ik iig niet zo erop te hopen.
Succes! Zitten eigenlijk in dezelfde soort situatie lees iik al. sensitest teste bij mij vaker negatief, en dan was het ook negatief, maar nu dus ook eentje licht positief?! Moeilijk he.
ik had ook allemaal vage streepjes op de sensitest allemaal vals positief wel een stuk 10 testen en 1 negatieve
TS... heb hier tijdens mn bv-periode ook tig testen gedaan...... pffff... en had op geven moment ook vage streepjes... Weet hoe je je voelt... maar iig wat ik WEL weet, is dat tijdens de bv-periode, zwangerschapsklachtjes niets hoeven te betekenen.... wat je zou kunnen proberen is 3 weken nadat je onveilige sex hebt gehad testen..... dan zou de test iig positief moeten zijn... 3 weken... omdat de zaadjes er al 5 dagen kunnen zijn... voordat je ei springt... ik werd trouwens pas weer ongesteld... paar weken na het compleet stoppen met de bv.... (dus 10 maanden na de bevalling)
Bedankt voor de reacties. Het is inderdaad lastig om te wachten. Geduld was nooit mijn sterkste kant. Morgenochtend ga ik maar eens een testje met ochtendurine doen. Misschien dat dat wat helderheid geeft. Ik zag inderdaad op een website over CB testen, dat je 3 weken erna kunt testen (als je bv geeft) Nu weet ik alleen niet wanneer dat is...? haha, want we hebben het wel vaker gezellig en hebben eigenlijk bijna altijd onbeschermd sex gehad.
hier was het ook soms "voor het zingen de kerk uit"..... Tja.... al je onbeschermd blijft doen.... kan je er vroeg of laat natuurlijk donder op zeggen dat je wel positief zult testen..... misschien toch maar die rubbers consequent gaan gebruiken.... of cerazette.... (als je nu duidelijkheid hebt) Tenzij het natuurlijk de bedoeling is....
Ja, wij willen op zich de kinderen wel graag vlak op elkaar hebben. Wij hebben zo iets van: als het gebeurd, dan is het van harte welkom. Als het niet gebeurd, dan wachten we gewoon. We laten de natuur zijn gang gaan. Dus... het is van harte welkom.
Dank je, ik zal ook voor jou duimen. Misschien moet je toch maar je urine opvangen morgenochtend, en dan rennen naar de winkel voor een testje! haha Of denk je dat je je de rest van de dag kunt beheersen als je eenmaal een test hebt gekocht?
Heb nog een dipstick testje gedaan, maar een bijna onzichtbaar streepje. Ik ga er dus maar vanuit dat het negatief is. Anders was het wel donkerder geweest. Kheb ook geen flauw idee waar ik in mijn cyclus zit. Ga eerst maar weer eens temperaturen denk ik.