Hoi, Ik zit vandaag 18 dagen na mn eisprong, kv2v5 testen positief (net niet zo knal als de test streep). De Clearblue digitaal gaf vanmiddag (dus met middag urine) 1-2 aan.. Ik schrok hier van, had 2-3 verwacht.. Iemand ervaring hiermee?
Ja dat weet ik, maar ben vandaag 4 weken en 4 dagen.. Had dan 2-3 verwacht (wat 4 a 5 weken zwanger is)
4 weken is zo'n raar geval. Dat is 1-2 en 3-4. Kijk maar in de bijsluiter. Ik had ook 1-2 met 4 weken zwanger.
Ik had 2-3 bij mijn vorige zwangerschap op nod. Terwijl mijn eisprong etc allemaal klopte. De 1 maakt ook meer hcg aan als een ander !
Ja dat is zo.. Had bij mn vorige zwangerschap al sneller 2-3 indicator, dus vergelijk t wellicht teveel daarmee. Ik probeer dinsdag ochtend met eerste urine nog een x een test en dan zou er toch wel 2-3 moeten staan.. Hoop het zo.. Thanks voor je advies
Ik heb nooit 1-2 getest met Clearblue. Op mijn nod en zelfs ervoor al 2-3. Laatst een miskraam gehad die begon met 2-3 op nod maar liep daarna niet op. Bij 6 wkn nog geen 3+ dus toen wist ik genoeg. Kort daarna ging het ook mis. Maar ik wist wel heel zeker wanneer mijn eisprong was door testen. Dat kan al een hoop verschil maken als je daar niet zeker van bent
Precies! Die Clearblue zegt niks over het aantal weken, is puur een indicatie. Bij m'n eerste en derde op NOD 2-3 en Bij m'n tweede pas met 5+3 een 2-3 (lage hcg opvouw). Maakte me enorm ongerust, onterecht dus.
Niet meer testen, lekker gaan genieten. Ik testte bij mijn eerste op NOD 3+ en bij mijn 2e 1-2 op nOD.