Vrolijk kerstfeest allemaal! Maandag is mijn NOD. Ik heb gisteren en vanmorgen getest met de early-test van KV. Nu heb ik de afgelopen maanden steeds heel duidelijk negatief getest, een overtuigende min. Maar ik twijfel heel erg over deze uitslag. Het lijkt weer negatief, maar er schemert een heel vaag plusstreepje door... Kijken jullie even mee..?
Op de foto van de 24e zie ik hem duidelijk, bij die van de 25e zie ik niets. Zie jij die daar wel? Zou toch denken dat daar ook zeker wat te zien zou moeten zijn ?!
Vond die van gisteren duidelijk positief, maar die van vandaag helaas niet. Misschien is er toch iets fout gegaan bij de innestelling? Dat gebeurd heel vaak bij testen voor NOD. Hoop op een mooie positieve test over 2 dagen!
Bedankt voor jullie reacties! Die van vandaag is inderdaad minder duidelijk, maar in het echt staat er toch een heeel dun streepje. Dat is op de foto nauwelijks te zien.. Gelukkig vandaag veel afleiding door kerst, dus ik heb het aardig naast me neer kunnen leggen. En dan nu dus geduld!! Ik heb ook geen test in huis, dus ik moet sowieso wachten. Wordt vervolgd!