Hoi meiden, Wie kan er ook rond 20,21 juni een zwangerschapstest doen? En heeft iemand ervaring of je na de eisprong bv al heel misselijk bent geworden of iets anders natuurlijk...of merk je qua kwaaltjes eerst helemaal niets tot aan de 20,21 juni? Bedankt voor jullie antwoord alvast... Groetjes, MG
Ik heb na mijn eisprong vele kwaaltjes gehad, misselijk, flauwvallen, krampen, hoofdpijn en gister blauwe aders over borsten dit alles terwijl ik niet verwacht zwanger te zijn ( 8 mei gestopt met de pil, we wilde 1 maandje afwachten en er dan voor gaan, maar 1 dag na de eisprong toch nog onbeschermd geklust dus wie weet! )
Ik heb ook rond 20 mei me nod! Deze maand in de MMM dus weet wel precies wanneer me ei is gesprongen. Afgelopen vrijdag was hij 17,6 mm, zaterdag 21 mm en toen ze maandag gingen kijken was hij gesprongen. We hadden donderdag al geklust, zaterdag nacht/ochtend, zondag avond dus hopelijk is dit een goede maand! X
hey meiden ook ik kan rond de 20ste beginnen met testen!!! ben erg benieuwd aangezien ik voor de eerste keer ovutesten heb gebruikt en uiteindelijk een knaller had iedergeval genoeg "geklust"hoop ik maar
Ook ik kan iets eerder testen... 18 Juni De vorige keer dat is zwanger was (helaas een miskraam geworden) had ik wel wat dingetjes die opvielen na mijn eisprong.... *veel witte dikke afscheiding *lage rugpijn (heb ik normaal nooit!) *erg moe *gevoelige tepels We zullen het zien deze maand, ik heb deze maand weer Clomid gebruikt om een goede eispong te krijgen en de eisprong is geweest Meiden ik duim ook voor jullie!
Hoi meiden, Ik kan testen op de 19e juni! Verwacht er eigenlijk niks van. Eerste ronde, niet bijzonder veel 'geklust' en echt géén idee wanneer ik m'n ei heb gehad :-S. Knap dat jullie dat kunnen voelen hoor... Nu al beetje misselijk af en toe, beetje ongi krampjes!
Idd, ben heel erg benieuwd. Heb eigenlijk niet echt symptomen als juist vanaf mijn eisprong nog steeds ongikrampjes... Of daar lijkt het toch op...
gister heb ik al een test gedaan maar deze was negatief, nu nog even afwachten en anders weer een test doen
wij zitten dan wat dat betreft een beetje in het zelfde schuitje.. ik weet dan wel niet precies wanneer ik mn eisprong gehad heb maar 1,5 week geleden wel bruine afscheiding gehad.. en dat had ik vorige ronde ook wel maar toen werd ik wel n 1 week ongi.. nu (nog) niet.. wel de ongi krampjes idd... Ik ga echter niet testen tenzij t echt over een week ofzo nog niet is.. maar deze week wacht ik het sowieso nog even af.. kan zijn dat mn ongi gewoon wat later is omdat ik niet lekker in mn vel zit nu mn vriendje 2 weken weg is... vond het een paar dagen ervoor echt moeilijk... kheb begrepen dat zulke dingen invloed kunnen hebben...
Bij mij is het iets na mijn eisprong begonnen, echt krampjes... Tot gisteren. Vandaag nog met momenten maar veel lichter... Bruine afscheiding heb ik niet gehad. Gisteren wel erg veel slijm... Stress of emoties kunnen idd je cyclus beïnvloeden... Spannend hé! Ik test ook nog niet, daarin ben ik vrij geduldig. Pas als ik over mijn NOD ben en nog niet ongesteld ben zal ik een testje wagen. En hopelijk worden we niet ongi en eindigt dit met een positief testje! Heb in het verleden 2 maal iets voor NOD getest en dat was negatief, was teleurgesteld. Vandaar dat ik liever wat afwacht, heb niet echt testdrang, we zien wel