kruidvat 2 voor 5 euro

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Laurierblaadje, 17 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurierblaadje

14 jul 2009
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb vanochtend de 2 voor 5 euro test gedaan, ben wel pas 3 dagen voor mijn NOD, maar er kwam ter dikte van de controle streep een lichte streep. Ik heb echter wel per ongeluk 1 druppel teveel urine gedaan. Heeft dit invloed en geld hier alsnog streep is streep?

Ik heb er nog een en een digitale voor over een paar dagen, maar ben toch wel benieuwd naar jullie antwoord. Sowieso omdat ik eigenlijk dacht helemaal niet zwanger te zijn en al met een been bij de gyn zat ;)

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    een streep is zwanger!!! Gefeliciteerd!! Over een paar dagen nog eens testen voor de zekerheid maar ga er maar vanuit dat je zwanger bent

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    1 druppel extra kan geen kwaad meis; je bent harstikke zwanger gok ik!! :D Proficiat!!

4. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Ik denk ook dat je grote kans hebt dat je zwanger bent omdat de test wel hcg heeft gevonden!
    Al s het zo dat de concentratie niet correct zal zijn omdat je een druppel te veel hebt gedaan... test nog eens op de dag van je NOD! Dan weet je het zeker, want voor je NOD heb je helaas altijd de kans dat je alsnog ongi wordt....

Heeeel veel succes (zeker met deze spanning van nu)
    Liefs lotte

5. Laurierblaadje

14 jul 2009
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooohww.. ben nu bang dat ik misschien te lang gewacht heb met aflezen, :( maar heb heb daar maar even een apart bericht over gemaakt. Morgen weer testen iig..

6. Laurierblaadje

14 jul 2009
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Te laat afgelezen de tweede keer en of de eerste keer echt te licht.

De rode duiveltjes zijn er.

Maar ik ben er desondanks blij met ze, want ik ben 7 maanden niet ongesteld geweest deze keer. Daarvoor 12 maanden. Ik ben wel recent 12 kilo afgevallen, dus ik ga nu duimen dat het door blijft zetten. En dat ik volgende maand een eisprong mag hebben.

Dank voor alle reacties

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    ohh ik had liever gewild dat je nu zwanger was hoor! knuff

hopenlijk is je cyclus weer wat beter met je kilo's eraf. petjeaf daarvoor1

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Aah wat balen meis :( zeker als je dacht dat het raak is...
    Succes in de volgende ronde!!

9. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    even een vraagje, heb nu 2 keer negatief getest, ben inmiddels 1 week overtijd, heb wat symptomen maar bedenk me wel dat ik die misschien wil voelen.

Die kv testen, 2 voor 5, ik begrijp dat ie redelijk tot goed testen, heb tot op heden cb gehad.

Maakt het nog uit op welk tijdstip van de dag? Ik begreep dat bij vroege zwangerschap je nog steeds beter 's ochtends kunt testen vanwege de gespaarde hcg van de nacht?

groetjes

Deel Deze Pagina