Clearblue digital 2x in 1 maand positief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nachtvlinder22, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nachtvlinder22

15 jan 2009
    53
    0
    0
    Goedemiddag!

Afgelopen maandag 15 oktober had ik 's ochtends een positieve ovulatietest van Clearblue.(met een smiley) Dit was op dag 10 van mijn cyclus erg vroeg voor mijn doen. Maar ik dacht tja... waarom niet. Wat me wel opviel was dat het blauwe streepje wel erg licht was. Maar ik dacht nog kijk nou alleen naar die smiley.
    's Middags nog een test gedaan deze bleek alweer negatief. (Was vorige maand ook zo) Nu bedacht ik me net laat ik toch nog maar eens een test doen, geen idee waarom. En zie hier zojuist wederom een positieve ovulatietest, een kleine week na mijn eerste positieve test. Ditmaal zijn de blauwe lijntjes wel bijna gelijk.

Heeft iemand hier ervaring mee?:)

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Hmm vreemd.. Ik weet wel dat je bij die testen niet naar de streepjes moet kijken.
    Verder kun je ook een posi ovutest hebben als je zwanger bent, omdat hcg en lh veel op elkaar lijken. Maar je zegt dat het pas een kleine week is na de eerste posi test. Dus daar zou het eigenlijk te vroeg voor zijn.

Heb je verder nog aanwijzingen voor eisprong, vruchtbaar slijm ofzo? De ene keer wel en de andere keer niet?

3. Twiga

Twiga Lid

17 aug 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb iets gelijkaardig gehad! Eerste ronde dat ik deze testen gebruikte had ik ook vrij vroeg in mijn cyclus een positieve test, maar mijn temperatuur ging de lucht niet in. Ik ben toen niet verder blijven testen, maar heb wel meer dan 10 dagen later een temperatuurstijging gekregen en dus pas dan een eisprong!

Weet niet echt de exacte verklaring, maar wel heb ik nog gelezen dat je soms een LH piek hebt zonder dat je eitje springt en dat je dan later nog eens zo een piek maakt.

4. nachtvlinder22

15 jan 2009
    53
    0
    0
    @Flora01 bedankt voor je reactie! Nee, ik heb nu absoluut geen tekenen dat mijn eisprong eraan komt. Enige is ik huil haast nooit, maar heb gisteren zoveel gehuild heel bizar. Dus kennelijk 'gebeurt' er wel iets met mijn hormomnen.
    Met de vorige positieve test vorige week had ik dat wel, rekbaar slijm etc duidelijk een eisprong. De vorige positieve test was vorige week maandagochtend. Zo vreemd, zeker omdat de streepjes (ookal moeten we daar niet naar kijken) nu bijna even donker zijn.

@Twiga bizar! Ja, zou heel goed kunnen! Toch zonde die testen zijn verschrikkelijk duur en dan wil je er wel van opaan kunnen.

5. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Hier exact hetzelfde meegemaakt

Ik heb op donderdag 01 november een pos ovulatietest gehad (ook veel te vroeg naar mijn normen), de dag erop was hij terug neg

Nu heb ik gisteren opnieuw een testje gedaan (4 dagen erna) en ik heb opnieuw een smiley. Streepjes als ik de stick eruit haal zijn precies ook wel donkerden dan die van donderdag, maar nog altijd niet even donker vind ik

Deel Deze Pagina