Hallo, Willen jullie even meekijken naar de ovulatietest hieronder? Deze is van gisteravond. Heb sinds 5 dagen ook bruine afscheiding. Ik hoor het graag! PS: op de foto ziet de uitslag er wat lichter uit, dan het in het echt is...
Wanneer is je NOD? Verder zou ik testen gebruiken waarvoor ze bedoeld zijn, om jezelf niet gek te maken en onnodig teleur te stellen.
Bedankt voor je reactie! Tjah..das nou juist het lastige aangezien ik een hele onregelmatige cyclus heb. Echt een hele onregelmatige (24-30-34-28 en zelfs 60). Daarvoor gebruiken we deze ovulatietesten.....
Aha, lastig! Welke cd zit je nu? Je kunt over weekje nog een keer ovutesten en alsie dan nog steeds zo donker of donkerder is, zou ik zwtest wagen. Kun je niet wachten? Dan zou ik meteen zwtest doen, dan heb je duidelijkheid. Daarmee meet je wat je wilt weten, toch? Succes met afwachten en nemen van je besluit! Hoop op posi resultaat voor je.
Yettos... Dit is dag..63. Geen touw aan vast te knopen..toch?? Kdenk dat we vandaag of morgen een zwangerschapstest doen. Idd...dan heb je duideljkheid! Ytest: kben net lid...vanalles aan het uitvogelen...dus tging wat per ongeluk! heb je reactie gelezen....thankss!!
Hallo... Gister een zw.test gedaan...deze was negatief. Inmiddels zit ik op cd 64. Kweet het ook niet.....
Gatsie, balen zeg!! Hoe lang zijn jullie al bezig? Misschien toch eens langs de ha (mag volgens mij na half jaar proberen als je een heel onregelmatige cyclus hebt..., anders na een jaar.) Misschien PCOS?
@ Jettos: Kijk maar eens bij zwanger worden. Daar heb ik een toppic geopend vanmorgen. Ik vermoed ook PCO....(mijn vorige huisarts heeft dat ook wel eens benoemd). Lees daar maar ff....ma thanks voor je reactie!!
Bedankt Jettos... En jij een goede zwangerschap toegewenst. Hopelijk kun jij/kunnen jullie er van genieten!