Clearblue digital advanced ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Chanmom, 26 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanmom

Chanmom Nieuw lid

26 okt 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel frustrerend! Deze test meet je hoogst vruchtbare dagen en je 2 piek vruchtbare dagen. Hoogst vruchtbare dagen worden waargenomen door een steiging in je oestrogeen. En daarna zou je lg niveau gedetecteerd worden en dus je eisprong volgen. De hoge vruchtbare dagen worden aangeduidt met een knipperende smiley, en de piek met een niet knipperende smiley.

Ik ben me vorige cycles begonnen maar het bleef een leegrondje. Toen gestopt en weer begonnen met me nieuwe cycles. Vrijdag was het een leeg rondje eN zaterdags de knipperende smiley! Ik helemaal blij!
    Elke ochtend bleef het een knipperende smiley, inmiddels al 9 dagen de knipperende smiley!!:x

De testen kosten per 10 €40,-. Ben met me 2e doosje bezig. Ik ga nu maar weer stoppen met testen, want veRwacht niet meer dat het een stilstaande smiley wordt. Hebben andere ook deze ervaring met deze testen?

2. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb ze zelf niet gebruikt, maar ik lees van meer vrouwen dat ze heel lang een smiley hebben en dan weet je dus nog niets. Zonde van het geld zou ik zeggen. Heb je al eens andere soorten geprobeerd? Ik gebruik zelf de dipsticks van zwanger & kids en vind daar heel duidelijk mijn 1-2 piekdagen mee.

3. Chanmom

Chanmom Nieuw lid

26 okt 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt! We zijn nu 6 maanden bezig. Heb al wel sensitest gehad, maar was me nog niet gelukt om consequent te testen. Ik ga de volgende ronde zeker zwanger en kids proberen!

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Super irritant he. Mijn eerste ronde met die dingen ging super. Eerst lege rondjes, 1 dag knipperende smiley en dag erop een vaste. Afgelopen ronde vanaf dag 17 een knipperende smiley en dag 26 pas mijn eisprong gehad (gezien dmv andere ovus en temp)

5. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi, je kan beter de clearblue gebruiken met vaste smiley, de roze ( 10 testen voor 30 euro) ik loop zelf bij het AMC, en die adviseren deze ook, ik mag die met dubbele hormoon indicator met knipperende smiley dan ook niet gebruiken.
    Je kunt inderdaad ook testen met sensitest en als hij begint op te lopen dan de cb gebruiken, dan scheelt het een hoop testen...
    Succes

6. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Ook ik heb goede ervaringen met de stilstaande smiley! Deze spoorde mijn ei altijd goed op. Ivm de kosten gebruikte ik vaak al vroeg goedkope ovutesten en liepen deze op, pakte ik de cb testen. Zo hoef je niet veel geld uit te geven aan de cb testen. Succes!

7. IndyLynn

IndyLynn Actief lid

16 aug 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    Wat een geld zeg! Ik heb hele goede ervaringen met de tests van zwanger en kids. Deze kosten zo'n €0,50 per stuk en geven overduidelijk de LH piek weer. Zie foto

Bijgevoegde bestanden:

• Dag 19.jpg
      Dag 19.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,6 KB
      Weergaven:
      15
  8. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Deze testen ook gebruikt in 1 ronde. Kreeg geen eens een knipperende smiley alleen maar leeg rondje en dan in eens vast gezichtje. Dus na 1 ronde ook weer terug na de gewone.

9. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL

De action heeft ovulatie testen, ik dacht 5/2,49€ als ik dacht ovulatie test pos dan deed ik een cb erbij als bevestiging!!

Deel Deze Pagina