Over niets meer zeker zijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door InesTaina, 26 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InesTaina

InesTaina Actief lid

21 jan 2013
    267
    0
    0
    Geldrop
    Hoii iedereen,

De laatste paar weken ben ik over alle keuzes die ik en mijn vriend tot nu toe hebben gemaakt niet meer zeker..
    Zoals de kleur muren van de babykamer, de naam van onze zoon, de doonamen, de al aangeschafte kinderwagen enz enz..
    Hebben meer mensen hier last van?

Ik ben zo impulsief als de pest en als het aan mij lag had ik de muren nu al weer een andere kleur enz enz, maar mijn vriend laat het niet toe en wil liever nog even wachten.. Denk ik er straks nog zo over kan het altijd veranderd worden..

Xx

2. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Haha, hier precies het zelfde!
    Ik twijfel de laatste twee weken echt over alles. Dus herken het wel. MAAR probeer me vast te houden aan de eerder gemaakte keuzes.

3. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Had ik ook rond jouw termijn:D
    Wilde opeens perse in het ziekenhuis bevallen (daarvoor zekerweten thuis) de muren moesten opnieuw geschilderd, de naam moest veranderd, was de kinderwagen nog wel goed enz. enz.
    Daar heeft mn vriend toen ook even de rem op gegooid en achteraf wel blij om.
    Ben nu namelijk weer gewoon van plan om thuis te bevallen, weet zeker dat de kinderwagen prima is enz. enz. Dus ik zou even wachten, hier was het echt een of andere gekke hormonale bevlieging:p En mocht het geen hormonaal gebeuren zijn en je er over een paar weken nog steeds hetzelfde over denkt heb je inderdaad nog tijd zat om die dingen aan te passen..

4. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Zijn vast de hormonen! Als je zo twijfelt, laat dan de dingen waar je nog niet over hebt besloten gewoon even voor wat ze zijn, mss gaat het over een paar weken weer beter!

Sterkte!

5. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Herkenbaar. Zijn de muren niet TE roze? Moeten we niet toch eens kijken naar een betere kinderwagen? En de ergste van allemaal: Hebben we wel genoeg hydrofielluiers/kleertjes/spuugdoekjes/noemmaarop? Terwijl er DOZEN vol spullen staan te wachten om opgeruimd te worden en ik me zo langzamerhand een weg door de babyzooi moet banen om fatsoenlijk van mijn bed naar de wc te kunnen komen.

En je dan toch afvragen of je misschien nog wat meer moet gaan halen... Zucht. Die Hormonsters ook.

6. InesTaina

InesTaina Actief lid

21 jan 2013
    267
    0
    0
    Geldrop
    Gelukkig niet de enige dus -_- dan wacht ik gewoon nog even met alles veranderen weer haha hopelijk gaat t gewoon over!

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Gefeliciteerd, je hormonen doen het ;)

Goed dat je vriend je een beetje afremt, want waarschijnlijk is de muur na het schilderen alsnog niet de goede kleur

8. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik denk de HELE tijd dat ik nog iets mis voor de kleine maar ik weet niet wat..:p Dat terwijl we een stuk of 10 pakken doekjes hebben, luiers, een tas vol kleren en nou ja, praktisch alles zeg maar..
    Ik weet niet of het veranderd in een trimester, want ik had het al vanaf een weekje of 20 tot nu dus :p

Deel Deze Pagina