Heeeeeelp! Gister nog een testje gedaan met de clearblue. De 1e was positief. Dag daarna weer getest en negatief . Ik heb t al aan mijn ouders en schoonouders verteld en die waren heel blij. Maar misschien moet ik ze binnenkort wel vertellen dat ik toch niet zwanger ben Ik heb wel veel gelezen op internet. Hoor van veel mensen dat ze in t begin ook positief hadden en daarna negatief. Maar er verschijnt nooit zomaar zwanger in beeld. Dat luchtte me wel een beetje op Vanmorgen naar de wc geweest en heel licht rood/bruin bloed verlies, heel klein beetje maar. Ik maak me zo'n zorgen! Maandag maak ik een afspraak bij m'n huisarts. Als t goed is sta ik nu net ingeschreven.
Serieus?? Kan dat lichte bruin rood bloed verlies niet wat anders zijn? T was alleen bij het af vegen. Ik heb geen krampen en las dat als iemand een miskraam heeft gehad dat die dan krampen heeft.
De combinatie negatieve test en bloedverlies lijkt me geen goed teken. Je hcg is blijkbaar al gedaald, vandaar de negatieve test nu. Sterkte meid, maar ik denk inderdaad dat het een vroege miskraam is.
die wat wel en niet zwanger zegt? Wanneer heb je precies de testen gedaan? In de ochtend? Ik zou nu even met de kruidvat doortesten en kijken of je hcg daalt of stijgt. Je hoeft niet gelijk krampen te hebben bij een mk trouwens.... je kan ook gewoon een beetje bloedverlies hebben zonder gelijk een mk te hebben. Alleen moeten je testen niet lichter worden.
De test die inderdaad aangeeft of je wel of niet zwanger bent. Ik heb de test gedaan rond 18:00 De test van kv was soieso heel erg licht. Hoop ect niet dat het een mk is hoor en gewoon iets heel anders. Ik lees heel veel verschillende dingen op internet. Word er zo onzeker van!
Jeetje wat lees ik nu?! Pff wat zal je je klote voelen nu meid . Ik hoop voor je dat het nog goed zit! Zolang er verder geen bloeding doorbreekt dan is het nog geen miskraam. Mijn mk begon de eerste dag met wat roze en bruin bloedverlies. 'S avonds later brak het door maar echte krampen heb ik ook niet gehad. Wel dat ik mij heel slecht voelde, ziek is de beste omschrijving denk ik. Heel veel sterkte! Er zijn ook genoeg verhalen waarbij het wel goed gaat met wat afscheiding maar het is wel te hopen dat je testen sterker worden. Ga je vanavond nog testen of niet meer?
Wel van plan om nog te testen. Maar ben zo bang dat die ook weer negatief zijn Dankje wel en we wachten verder nog wel even af.
De cb even niet meer doen hoor.... Ik zou nu even doortesten met de kruidvat. Maar die wat negatief zei van de cb, die had je om 18 uur gedaan? Want die test heeft veel hcg nodig dus kan best dat je gewoon te weinig hcg had in de avond.
Ik dacht dat je de digitale met indicator had. Die zijn erg gevoelig de andere niet zo. Kan best zijn dat je urine iets minder geconcentreerd is geweest. Idd even geen digi doen en alleen kv. Bloed hoeft niks te zeggen, ik heb meerdere malen bloed verloren en ons prinsesje is er echt nog.
Dat dacht ik ook, haha. Maar blijkbaar de berkeerde gekocht. Fijn om te horen dat het bij jou ook gewoon goed is geaan. Geeft me toch iets meer hoop.
Ik heb ze beide om 18:00 gedaan. 1e was positief en de dag erna om dezelfde tijd negatief. Maandag sowieso bellen naar de huisarts, hopelijk kan ik meteen terecht.
Ik denk niet dat de ha wat voor je kan betekenen helaas.. Vaak kom je alleen maar onzekerer terug. Maar ik zou gewoon even door testen met kv. Ik hoop voor je dat alles gewoon goed zit en blijft zitten.
Mn moeder net even gebeld om m'n verhaal te doen. Zij had ook bij haar 1e kindje bloed verlies, maar toch een gezond kindje gekregen Hopelijk is dat bij mij ook t geval.
Hey, Wat vervelend die onzekerheid! De ha ka idd niets doen echo heeft ook geen zin omdat bij zo een prille zwangerschap nog niks te zien is ook niet met een inwendige echo. Het enige dat je krijgt te horen is: Je moet het afwachten dus daar heb je niks aan. Het bloed kan beide kanten opgaan kan een innestelingsbloeding zijn of teken van een vmk. Ik zou gewoon even testen met kv want over clearblue heb ik veel gelezen dat ie veel hcg nodig heeft en als je urine de 2 dag niet zo geconsentreerd was dan kan die idd negatief aangeven. Hopen dat alles goed gaat en je straks een mooie baby hebt
Dankje wel voor je reactie. Laat t zo ff aan mn vriend lezen. Hj wil namelijk persee dat ik naar de huisarts ga.
zou zoals de meeste zeggen effe met kv doortestten huisarts kan alleen mischien een bloedonderzoek doen en urine maar ook dat doet niet iedere huisarts. dat is beetje nadeel als je blijft doortestten je krijgt die onzekerheid. en mischien ben je wel korter zwanger als wat je denkt en dan heb je meer hcg nodig voor cb bruin verlies is vaak ook teken dat er troep in je baarmoeder zit wat er uit moet, had ik bij me vorige zw schap met 12 weken 2 dgn en erna niks meer gehad