Clearblue digital eerst positief dag later negatief??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door SuperMama87, 27 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    Dit komt me kent voor en helaas heb ik ook een vmk gekregen bij mij begon de kramp ook later

2. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Ik heb last van buikpijn, onderin mn buik.

3. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Wel net nog even een testje gedaan en k zie nog steeds een heel licht roze streep :( Kan dat dan wel als je een mk hebt gehad? Ik snap t niet meer.
    Weet wel dat ik eigenlijk had moeten wachten tot morgen ochtend, maar ik kon t echt even niet laten.

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Logisch hoor dat je nog hebt getest. Misschien even naar de action en daar wat testen halen? Die zijn goedkoper en doen het ook. Alleen iets minder gevoelig dan de kv is mijn ervaring maar geven ook wel echt een licht streepje als je zwanger bent.

Als je al een mk hebt gehad dan kan het heel goed dat je nog wel hCG in je lichaam hebt. Eigenlijk heb je pas echt meer duidelijkheid als je op maandagochtend test. Als hij dan donkerder is geworden ben je nog zwanger, maar is ie lichter dan helaas niet. Moeilijk he dat wachten, ik heb mij toen echt zitten opvreten, zo gek werd ik er van. En dat is ook helemaal niet goed als je nog wel zwanger bent. Hoe denkt je vriend er nu over? Wil hij nog steeds per se naar de huisarts?

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Die action testen zijn niet goed hoor....die zijn niet zo gevoelig waardoor je nog niks weet.

Het is normaal dat je nog wat hcg in je lijf hebt als het fout zou zijn gegaan. Dus dat er nog een streep staat zegt niet zo veel.

Ik zou zeker met de kruidvat blijven testen en altijd in de ochtend testen.

6. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Weet niet of ik tot Maandag ochtend kan wachten. Hoop dat ik dan een donkerdere streep zie.
    Ik word er inderdaad helemaal gek van. Ben de hele tijd verdrietig. Toen ik t mn vriend vertelde wassie ook erg verdrietig. Hij wil inderdaad ook nog persee naar de huisarts Maandag.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb je al een vk gebeld?

8. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Ga ik doen. Heb nog 3 testen van de kruidvat in huis. Ik denk dat ik dan maar tot Maandag wacht.

9. Bailief

Bailief Niet meer actief

Als ik eerlijk ben zou ik als ik jou was morgenochtend weer testen (waarschijnlijk zou ik het zelfs vanavond nog doen). Tot maandag wachten dat is echt slopend en dat moet je jezelf niet doen. Aan de andere kant, als je streepje morgenochtend met je ochtendurine nog zo licht is dan gaat het wel mis denk ik.

@Lov23, van die action testen wist ik niet. Dat was mijn ervaring ermee dus vandaar. Maar goed dat je het nog even gezegd hebt!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zou morgenvroeg testen hoor....en dan iedere morgen. Je ziet snel genoeg of je testen oplopen of afnemen ;)

@bailief ja ze komen wel eens langs in topics en ze zijn echt niet zo gevoelig. De kruidvat is veel,beter.

11. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Nee, nog niet. Ik wist niet dat je die ook in t weekend kon bellen. Heb wel een email gestuurd.

12. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Hoe ziet de Kruitvat test er uit naast de andere die je van de week hebt gedaan? Als je namelijk goed zwanger bent, moet de test van vandaag alweer donkerder zijn dan die van afgelopen week! Het spijt me, maar het klinkt gewoon echt als een vmk... Huisarts kan weinig voor je doen, alleen bloed onderzoek om je hcg te bepalen. Het feit dat je nu nog een streepje zegt helaas niet veel, ik had nog tot 3 weken na curettage een positieve test, en dat dus terwijl er dan niks meer in de baarmoeder zit... Heel veel sterkte meid en een verloskundige kun je altijd bellen hoor.

13. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Nog ff een vraagje.
    Zou het gewoon geen innestelingsbloed kunnen zijn?
    Heb namelijk op een site gelezen dat t niet persee een miskraam hoeft te zijn. Innestelbloeding: Ben ik zwanger? - Sex & Lichaam-dievanmij.nl (weet niet of ik sites op t forum mag plaatsen, anders sorry!)
    Ik heb namelijk ook heel donkerrood bloed (anders dan normaal bij menstuatie) of heel licht rood bloed en dan maar heel weinig. Pricies t zelfde als wat er op de site staat eigenlijk.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

sluit me helemaal aan bij mama larissa

15. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    De test van vandaag is donkerder dan de afgelopen dagen.

Ik ga even bellen.

16. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Er staat trouwens op de site van het ghz dat je alleen kunt bellen tijdens kantooruren
    Maar als je spoedeisende hulp nodig hebt kan je ook buiten kantoortijden bellen, maar ik weet niet of dit echt spoed is

17. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Mijn vk vond het niet erg toen ik belde met bloedverlies, maar elke vk is anders en ik maakte toen ook mijn 2e miskraam in 2 maanden mee.. Toch zou ik gewoon bellen als ik jou was, het is nog vroeg en als ze niet met een bevalling bezig is, wil ze je vast wel te woord staan!

18. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Ik heb gebeld net gebeld naar t ziekenhuis met een verloskundige. Die ging toch even de arts laten terug bellen omdat t misschien zonde zou zijn om langs te komen omdat ze nu toch niets kunnen zien, maar misschien evt wel bloed onderzoek oid. Of nog even duidelijk uitleggen wat er pricies aan de hand is.
    Bloed verlies is nu trouwens minder. Was zoiezo al niet zoveel zoals bij mn menstruatie wel altijd heel erg veel bloed verlies heb. Ook mn buik voelt erg hard aan.

19. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    #59 Nessy, 27 apr 2013
    Laatst bewerkt: 27 apr 2013
    Duim voor je maar zoals je zelf al las en hier hoor is bloedverlies niet
    altijd meteen een vmk.Ik heb tot de 20e week flink gevloeid,
    helderrood(erger dan menstruatie),had krampen die echt gemeen
    waren maar onze kleine man huppelt nu hier kern gezond rond.
    Heb altijd gevloeid in een zwangerschap(innesteling)maar heb wel 5 gezonde kids.
    Iedereen is anders.Hoop dat je snel meer weet en zekerheid hebt.

20. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Ik hoop t ook! Dankje wel :)

Deel Deze Pagina