Natuurlijk is iedereen anders en uiteraard kan niemand vanaf een afstandje met zekerheid zeggen dat het een miskraam is, maar het is wel een feit dat bloedverlies veel vaker wel een miskraam betekent, dan niet... Natuurlijk is het fijn om positieve verhalen te lezen van anderen, maar een beetje reëel blijven kan toch ook geen kwaad lijkt mij? Ik hoop voor je dat jij bij de groep hoort waarbij bloedverlies niet iets ergs betekent!
Het is ook een beetje verwarrend omdat het verhaal steeds lijkt veranderen....niet slecht bedoelt natuurlijk maar ik moet steeds mijn mening bijstellen hihi Maar nu schrijf je weer dat je testen duidelijker zijn geworden en je niet zoveel bloedverlies hebt... Afwachten maar...het kan alle kanten op
Haha! Sorry dat mijn verhaal steeds veranderd. Het is inderdaad afwachten. Kan alle kanten op, maar ik hoop toch de goeie kant . De arts heeft mij nog steeds niet terug gebeld en t is bijna een uur geleden.
Tsja heel hard gezegd, arts is bezig met bevallende vrouwen en spoedgevallen. Jij bent geen spoedgeval, in het ergste geval ben je vrouw die "maar" mogelijk een miskraam hebt. Ik schrijf maar aangezien het dat is voor artsen..
Ja, dat snap ik... Maar ben net wel gebeld door de vk. Het hele verhaal uitgelegd. Maar ze konden er niet veel over zeggen. Het lijkt het meeste op innestelingsbloed. Zolang er maar geen klontjes bij zaten was t goed. Nu kan ik alleen maar afwachten tot over een week met testen. Pas dan zou ik kunnen weten of het wel of niet om een miskraam gaat, als ik eerder test dan is deze waarschijnlijk toch positief omdat er zolang nog hcg in mijn lichaam zit.
Maar eigenlijk kan je toch eerder dan een week testen? Als je om de dag test en je testjes kleuren om de dag donkerder dan is er een grote kans dat het goed zit. Mochten je testjes heel licht uitvallen of zelfs lichter worden en dat in combi met bloed verlies dan moet je denk ik van het ergste uitgaan. Misschien wacht je nu een wk en zit je een wk met goede hoop omdat de vk heeft gezegd dat het op een innestelingsbloeding lijkt en aan het einde van de wk krijg je dan ineens een klap in je gezicht als het dan toch niet goed zit. Dat lijkt me ook naar. Ik hoop op het beste xx
Heftig zeg. Ik hoop voor je op een innestelingsbloeding maar ik zou zeker de komende ochtenden testen. Aangezien ik gelijk met jou oploop (op 1 dag na) kan ik je vertellen dat mijn streepje steeds duidelijker word met de dag. En dat op een action test, die dus nog minder gevoelig is dan die van de kv. Dan heb je misschien een idee van wat je de komende dagen kunt verwachten als je elke dag zou testen. Misschien ook handig voor je om te weten was dat ik bij mijn vorige zwangerschap op vrijdag echt hevig begon te bloeden en op maandag al een negatieve test had bij de gynaecoloog. Zo snel kan het dus ook gaan. Nogmaals; ik hoop voor je op een innestelingsbloeding maar op dit moment zou ik de andere optie nog niet uitsluiten. Sterkte!
Net wakker en meteen een test gedaan. Helaas helemaal geen roze streep meer te bekenen Ik weet niet of t ook minder word als er bloed bij de test zit? Heb ook sinds gister avond wat kleine stolsels bij mn bloed, want ik normaal nooit heb bij mn menstruatie, en vanmorgen allemaal zwarte slierten en stolsels. Ook pijn onder in mn buik maar geen hele heftige pijn. Ben bang dat ik dus een vmk heb gehad
Dankje wel. Ik weet nu iniedergeval dat ik niet meer zwanger ben. T is niet leuk maar tis is ook weer fijn dat ik wat weet. We gaan t over een poosje gewoon weer proberen hoor! hopelijk blijft ie dan wel plakken