Clearblue digital eerst positief dag later negatief??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door SuperMama87, 27 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailief

Bailief Niet meer actief

Heel veel sterkte. Hoe voelen jij en je vriend je? Gooi alles er uit he, als je moet huilen dan gewoon doen en je niet inhouden. Dat lucht op.

2. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    We voelen ons allebij zwaar klote. Maar goed, we kunnen er helaas niets aan veranderen.
    Mn vriend gaat veel sporten. Das denk ik zijn manier van verwerken.
    Ik had dit weekend eigenlijk nachtdiensten (ik werk in de zorg) maar heb me zelf ziek gemeld omdat ik eerst niet lekker was van die zwangerschaps symptomen en nu voel ik me weer heel erg verdrietig.
    Aankomende week heb ik nog 2 nachten maar nu twijfel ik of ik al moet gaan werken. Is misschien ook wel goed voor me een beetje afleiding.

Ik ben trouwens gister op dag 31 ongesteld geworden. Normaal word ik op dag 28 ongi.
    Wanneer mogen we weer klussen? :)
    Of moet ik dan gewoon ovu testen gaan doen?

3. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Dankje wel voor alle lieve reacties trouwens. Doet me heel erg goed dat er zoveel mensen zijn die met ons mee leven. Fijn dat ik op dit forum mn verhaal kwijt kan

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Je werk kan zeker wel zorgen voor wat afleiding maar ik kan mij ook goed voorstellen dat je het even niet ziet zitten hoor. Je moet doen waar je je goed bij voelt.

Jullie mogen natuurlijk altijd klussen ;) maar je eisprong vind vaak (niet altijd) 14 dagen plaats voordat je ongesteld word. Dan weet je een beetje in welke richting je het moet zoeken. Je zou ovulatietesten kunnen gaan gebruiken, die zijn wel handig. Maar ik zie dat dit de tweede rond pas is? Dan zou ik er gewoon nog even van proberen te genieten en het niet te geforceerd gaan doen. Want dan kan het ineens een stuk minder leuk zijn omdat je dan voor je gevoel wel seks moet hebben met positieve ovulatietesten.

5. lely27

lely27 Niet meer actief

Ah wat naar :( had voor je gehoopt dat t niet zo was..
    Veel sterkte

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Fijn he dit forum ;) ik heb er ook veel aan gehad tijdens de mk en de lange nasleep wat ik had.

Ik denk dat je gewoon weer verder moet gaan zoals nu. Je kan je ei iets later hebben misschien omdat je lichaam wat ontregelt is door de mk. Maar je hoeft niet perse ovu testen te gebruiken. Dat legt er toch iets meer druk op allemaal.

Ik gebruik ze wel maar dit was omdat ik 2 maanden lang hcg in mijn lijf had na de mk, ik wist helemaal niet waar ik zat in de cyclus.
    Maar bij jou is het hcg al weg dus ik denk dat je gewoon weer een normale cyclus hebt met misschien een paar dagen meer of korter.

Sterkte verder en probeer het goed te verwerken en niet maar gelijk door te gaan. Het is niet niks wat er gebeurt is.

Sterkte......en moet je nog iets kwijt schrijf het gerust hier op ;)
    Ikzelf ben op vakantie vanaf morgen maar een hoop meiden weten helaas hoe jij je voelt en kunnen je steunen.

7. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    ik Las je vraag wanneer je weer mag klussen, de antwoorden daarna heb ik niet gelezen, giga hoofdpijn maar wilde even hier kijken.

je mag niet klussen zolang je nog bloed verliest, daarna mag je gewoon weer verdergaan als,je dat zelf wilt.

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dat het niet mag is onzin, dat je niet wil tijdens bloedverlies is wat anders.

Sterkte meis voor jou en je mannetje.

9. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    volgens mijn verloskundige en gyneacoloog mag het niet.. Omdat je verhoogde kans hebt op infecties.. Overigens mocht ik ook geen ob's gebruiken na mijn mk om dezelfde reden.. Blijkbaar zijn de meningen erover verdeeld..

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Na mijn afscheid van Ukkie kreeg ik geen beperkingen opgelegd. Heb er specifiek nog naar gevraagd en toen zei de vk in het zh dat ze er laatst over gehad hadden en het eigenlijk als een gewone bloeding zien. En dat dus nadat ik bevallen was en ook nog gecurreteerd ben.

Beetje onhandig dat er verschillende berichten zijn.

@chantal wat kl*te, sterkte en succes voor komende keer.
    Ik ben nu ook nog heel bang dat het mis gaat. Maar qua 'mogen' is mij vnl 'doe waar je je goed bij voelt' geadviseerd

11. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    ff offtopic, maar gefeliciteerd bouwjaar!

12. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Ach meis, dus toch.. Verdrietig zeg :( Ik had door je berichtjes al geen goed gevoel erover, maar vind het erg sneu voor je dat het nu toch mis is gegaan.. Ik weet helaas hoe je je voelt.. Heel veel sterkte!!!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

neem aan dat je niet gelijk net na of tijdens een mk al sex hebt.....als je nog die wond vanbinnen hebt eigenlijk zeg maar.

is het ergste voorbij is het iets anders...dan kan het vast weer.

14. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Heel veel sterkte.

15. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Sterkte Chantal, wat naar zeg dat het zo is afgelopen:(

16. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Spijtig te lezen dat het zo is afgelopen. :(
    Sterkte meid!

17. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    heel veel sterkte!
    ik mocht bij alle miskramen niet in bad en niet klussen totdat het bloeden gestopt was want waar er iets uit kan kan er ook iets in en dan is er teveel kans op infectie volgens mijn gyneacologe.

Deel Deze Pagina