Morgen is mijn NOD....de afgelopen drie dagen heb ik een test gedaan met de kv2v5. De eerste van 7 september heb ik al eerder gepost. Die van gisteren was nagenoeg gelijk qua streep en die van vanmorgen was in mijn ogen een stuk lichter....??? Op foto niet zichtbaar en met het blote oog wel, maar je moet goed kijken.......en hij is lichter dan de vorige test. Die zogenaamd overgevoelige testen van Zwanger en Kids (die van de 3 gratis actie van de afgelopen dagen) waren alle drie negatief....tenminste ik heb geprobeerd om iets te zien op die mini dipstickjes maar ik kon er niets zinnigs van maken...... Dus ook nog even een CB digital met indicator er tegen aan gegooid en die zegt Zwanger 1-2 weken... Nu maak ik me wel wat zorgenover die kv2v5 testen die niet op lijken te lopen......wat wel zou moeten toch? Of schommelt je hcg in het begin nog zo erg dat het verschillende testresultaten geeft.....? Ik hoop dat iemand mij een beetje kan geruststellen want het zou toch mooi zijn als ik nu toch weer zwanger ben.....
Dit is trouwens de CB van deze morgen.....het duurde ongeveer twee / drie minuutjes voor het resultaat er stond....
Hey Sandra, in het begin kan het hormoon nogal schommelen en KV is niet meer wat het wel is geweest en geeft vaak een wat onduidelijk resultaat. De CB geeft zwanger aan, dus je bent gewoon zwanger! Ik zou daarvan proberen uit te gaan. En even hard gezegd (bedoel ik niet en ik zit momenteel in hetzelfde schuitje) als het misgaat, gaat het toch wel mis, maar voor nu ben je zwanger. Ik probeer er zelf nu ook van te genieten, want nu ben ik zwanger en ik kan toch niet in de toekomst kijken. Sterkte meid!
Idd hcg schommelt heel erg in.het begin. Gebeurde bij mij ook zie testen in mn album. Voor nu gefeliciteerd je bent zwanger! Test over 2 dagen nog eens met kv.
Bedankt voor je reactie...jij ook gefeliciteerd....zie dat we bijna gelijk op gaan......en beide ook in ronde 5 na de laatste MK zwanger.... Vandaag extra dubbel gevoel.....we moeten vanmiddag naar een afscheid van een baby'tje van vrienden waarvan het hartje met 7 maanden is gestopt......
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Testjes zeggen niks over het verloop van de zwangerschap hoor dus dat zou ik naast me neerleggen, het kan je alleen maar onzeker laten voelen. Geniet ervan!