Beste dames welke ovulatietest is nu het beste en meest betrouwbaar heb nu 2 maanden kruitvat gebruikt pieken gevonden maar deze.masnd 5 dagen eerder ongesteld vorige zwangerschap dipstick van sensitest gebruikt Hier mijn foto' van ovulatietesten jan-feb
Ik lees over de Kruidvat ovulatietesten vaak geen goede dingen hier. Ik gebruik ze van zwanger en kids dipstick vind die erg fijn!
Ik vind 2besure erg fijn, en als controle de clearblue met smiley. Dat is toch wel m'n 'favoriet'. Ze lopen allebei ook altijd mooi gelijk met echo's in het ziekenhuis.
Ik gebruikte ook de dipsticks van 2besure met controle van de CB. Wat bedoel je met 5 dagen eerder ongesteld?
Ik heb die van de action gebruikt. Voor mij werkten de testen goed maar ik heb begrepen dat dat niet voor iedereen het geval is.
Ik gebruik 2besure en gebruikte hiervoor sensitest. Daarvoor kruidvat. Kruidvat gaf geen piek, de andere tests wel. Ben heel tevreden over dipsticks. Klein, simpel en duidelijk
Ik had 6-2 positieve test dus denk die springt de 7e maar ben 9dpo al ongesteld geworden deze maand vorige maand gewoon 14/15 dagen na positieve ovu test
Heb die van 2besure besteld ben benieuwd of het deze keer anders zal vallen als de vorige 2maanden ik heb bij mijn vorige zwangerschap sensitest gebruikt waren ook dipstick en die gaven 9e cyclus dag al mijn ei maar nu voor een 2e met kruitvat dag 14/15 dus ben benieuwd of is het elke zwangerschap weer anders ?? Pf zelf elke maand je ei die anders kan springen pff weet echt nog weinig van toen ik voor ons eerste wondertje bezig was