Clearblue digital opengebroken

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Xunknown, 8 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xunknown

Xunknown Lid

17 dec 2016
    79
    5
    8
    NULL
    NULL
    Nou dames geheel onverwacht toch ongesteld geworden vanmorgen ! Niet zien aankomen omdat het normaal pas na vijf maanden komt . Maar toch een positief teken dat me lichaam wat mee werkt!

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

5 maanden? Jeetje. Wat een lange cyclus(sen). Hopelijk laat je volgende cyclus niet zo lang op zich wachten :( .... Maar hoop uiteraard dat je gauw zwanger bent!

3. Xunknown

Xunknown Lid

17 dec 2016
    79
    5
    8
    NULL
    NULL
    Ja het is echt verschrikkelijk me laatste menstruatie was ook 20 dagen en er valt gewoon niks tegen te doen!
    Ik slik nu elke dag standaard vitamines en let op me voeding en goed bewegen nu is menstruatie voor de eerste keer na 3 maanden gekomen dus hopelijk blijft het zo voortzetten! Ik weet ook dat de kans met Pcos klein is dat je natuurlijk zwanger raakt , maar zeker aanwezig .. er zit ook nog niet echt haast achter een kindje maar mocht het zo zijn is het zeker welkom! Geef mijn lichaam nog de tijd en als de tijd daar is zal ik pas mee gaan doen aan de trajecten voor Pcos

Deel Deze Pagina