Ik lees overal dat je de digitale test niet open moet maken. Het is immers niet voor niets digitaal.. Dat snap ik maarrrr.. nieuwsgierig als ik ben heb ik hem toch open gemaakt. De test gaf negatief aan bij mij. Nou ben ik zoekende naar een dame die eentje heeft geopend met het resultaat 'zwanger' om zodoende op zoek te kunnen gaan naar de verschillen. Je kunt maar wat te doen hebben toch
Er is hier al ooit (ik dacht 2010) een topic over geweest. Misschien kan je even zoeken in dit forumgedeelte. De conclusie was in ieder geval dat je echt niks uit de streepjes kan opmaken.
Ik geloof het wel. Maar ben benieuwd wat nou het verschil is tussen de strepen. Hij moet toch ergens aan kunnen 'zien' of iets positief of negatief is? Ik vond dit online, maar dan zou je hem dus wel zonder omhulsel moeten kunnen aflezen toch? http://pregnancylab.typepad.com/.a/6a0148c706506d970c019102f9d9cc970c-500wi
Ow, okee Sja, de 'inner workings' van een digi-test zouden mij totaal niet kunnen boeien eigenlijk. Daarom koop ik zo'n test, omdat ik dan niet hoef te klooien met streepjes. Zo'n test is gewoon lekker duidelijk .. Zwanger of Niet Zwanger.
Mooi onderwerp. Mijn test gaf vorige week zaterdag "zwanger 1-2" aan. Mijn strepen zijn duidelijker dan de strepen op jullie test met "1-2" Heb hierna geen digi meer gedaan.
Ja ik denk zaterdag...maar moet het stiekem doen..haha Mijn man vind het onzin, "je bent zwanger dus hou op met testen". Mannen!!!
Mooie test! Die 2 strepen onder elkaar zijn dus de teststrepen en die ene die apart staat de controlestreep. Zou 1 van die 2 teststrepen minder gevoelig zijn? Dat hij aan de intensiteit daarvan de weken ongeveer kan opmaken? En ik heb op die 2 testplaatsen ook heeeel licht strepen staan, maar verschijnen die altijd bij een negatief resultaat? Een beetje zoals bij een ovulatietest? Of is het nog te weinig hcg en ben ik te vroeg voor de test? Heeft iemand anders met een negatief resultaat nog een foto?
Ja ben benieuwd of iemand er toch een bij de hand heeft. Dat is waar. Maar ben benieuwd of alle negatieven hetzelfde zijn of dat er bijvoorbeeld soms maar 2 strepen staan of helemaal geen.