Hoi meiden, eventjes jullie advies gevraagd. De laatste twee weken telkens netjes om de dag geklust en soms ook wat meer. Ik had gisterenavond een smiley op de clearblue en we hebben het nog gezellig gemaakt. Vanochtend had ik nog steeds een smiley... Vanavond het ook nog maar gezellig maken (man is sowieso helemaal gemotiveerd )... En de dagen daarna? Blijven testen (vandaag of morgen)? Morgen dan ook nog even klussen of een dagje tussen laten en dan nog een keertje... Het is de eerste keer dat ik dit soort ovulatietesten gebruik en bij de rondes waarin ik zwanger werd van onze dochtertjes, toevallig helemaal niet getest... Maar we willen dus onze kansen optimaal benutten en met twee kleine kindjes moet je dat af en toe samen plannen Wat denken jullie?
Ik gebruikte de roze ovulatietesten. Als ik s morgens een positieve test had moest ik de volgende dag zwemmertjes ophalen. Ik hoefde niet door te testen. Ik deed soms wel om te bevestigen of inderdaad mijn piek/ei is geweest. Je zou morgen ochtend nog een keer testen. Veel plezier vanavond