Clearblue Digital positief en Testpoint negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mar75, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar75

Mar75 Actief lid

30 dec 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste allemaal,

Afgelopen maanden hebben wij 6 IUI pogingen achter de rug. Na 5 pogingen gaf de fertilieteitsarts aan dat het tijd was om over te schakelen op IVF. Echter dit kan pas volgend jaar starten. Omdat we toch moeten wachten raadde de fertiliteitsarts ons aan om toch nog een poging 6 te doen. Zo gezegd zo gedaan.

Afgelopen week heb ik 2 Kruidvat testen gedaan. Veel te vroeg maar je blijft hopen. Afgelopen vrijdag zou ik ongesteld moeten zijn geworden. Tot op de dag van vandaag helemaal niets en ik heb een hele regelmatige cyclus. Ik kan er bij wijze van de klok op gelijk zetten. Zaterdag met ochtendurine een Clearblue digital test gedaan. Die gaf aan dat ik 1-2 weken zwanger zou zijn. JIPPIE!!! (dit klopt met de IUI poging) Manlief en ik helemaal in de zevende hemel. Gisteren nog 2 testpoint testen gehaald om het zeker te weten. Vanmorgen heb ik de testpoint test gedaan met ochtendurine. Tot mijn schrik gaf deze negatief aan. Met dezelfde ochtendurine gelijk weer een Clearblue zwangerschapstest gedaan (er zaten er 2 in de verpakking gelukkig) en deze gaf nog steeds zwanger 1-2 weken aan.

Ik ben even van slag. Wat is nu waarheid. Vrijdag Kruidvat negatief (niet met ochtendurine), zaterdag en zondag Clearblue positief en testpoint negatief. Ik ben bang dat dit niet helemaal goed gaat. En na 6 IUI pogingen durf ik niet eens meer wat te hopen.

Hebben jullie een zelfde soort ervaring?

2. Intense

Intense Actief lid

11 sep 2012
    302
    0
    0
    Overijssel
    Clearblue is een hele gevoelige test, ik denk dat je er voorzichtig vanuit mag gaan dat deze het juiste resultaat geeft.
    Je bent vroeg met testen, probeer niet te veel te hangen aan het resultaat van de negatieve testen.
    De duurdere Kruidvat test werkte bij mijn vijf zwangerschappen het beste, ik ben zelf beslist geen fan van de 2 voor 5 van Kruidvat !!

Ik hoop zó voor jullie dat het raak is !!! Zeker na alle pijn en moeite die jullie er voor over hebben gehad, is het jullie meer dan gegunt !!

Lieve groet Melanie

3. Mar75

Mar75 Actief lid

30 dec 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Melanie! Ik zit best in de zenuwen. Ik ben er niet gerust op.

Op 12 december heb ik de Ovitrelle prik gehad. De IUI poging was op 14 december. Dus de Ovitrelle kan het naar mijn idee niet meer zijn.

Het zou fantastisch zijn als deze laatste poging raak is en we niet het IVF traject in hoeven.

4. langpootje

langpootje Actief lid

31 okt 2012
    164
    0
    0
    ik zou morgen nog een keer met Kruidvat 2 voor 5 testen.
    die zijn ook erg gevoelig en zouden dan in ieder geval een licht streepjes moeten geven.
    ik heb geen ervaring met testen van testpoint.

maar het lijkt mij niet dat de Clearblue zomaar zwanger aan geeft en zeker niet meerdere keren achter elkaar.

heel veel succes.

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik denk dat de Clearblue gevoeliger is dan die van testpoint lijkt mij sterk dat je 2 vals positieve testen van Clearblue heb dus ik zeg gefeliciteerd

6. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ik zou toch echt ervanuit gaan dat je zwanger bent hoor, ik zou eerder een gerust hart hebben bij een Clearblue zwangerschapstest dan bij een 'etos' eigen merk test... je betaald er immers veel geld voor meid!

Het is je gewoon gelukt, je bent lekker zwanger! Geniet ervan!

7. Mar75

Mar75 Actief lid

30 dec 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twee keer vals positief lijkt me toch ook wel bijzonder. Je leest wel eens een enkele keer dat een test vals positief is maar twee met verschillende dagen urine?? En toch brengt het je aan het twijfelen.

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Dat doet me goed!

8. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Ik heb 4 dagen voor nod getest met testpoint (middagurine) en die was best duidelijk positief.
    Toen in de avond ook een Clearblue digital gedaan, maar dan zonder indicator. Die gaf ook zwanger aan.
    Dus vindt het raar dat de testpoint negatief blijft bij jou.

Maarja, de Clearblue geeft zwanger 1-2 aan, dus van harte gefeliciteerd :D

Deel Deze Pagina