Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier...en hoop dat ik wat meer duidelijkheid kan krijgen van iemand.... Ik heb best een regelmatige cyclus rond de 30 dagen met max 35. als ik uit ga van de 35 dagen dan ben ik nu 4 dagen overtijd.(ik heb nooit de pil gebruikt.) Ik heb regelmatig gemeenschap en ook toen de ovulatietest positief was. Een paar dagen daarna had ik alleen na toilet bezoek Iets helder rood bloed echt alleen maar een veegje. vorige week had ik 2 dagen last van pijn in mn buik met vlagen dit duurde 2 dagen(voelde als ongi buikpijn.) pijn in mn onderrug en met vlagen misselijk, en gevoelligere borsten.verder geen klachten. ik heb 2 testen gedaan (1 goedkope en 1 dure)maar allebij negatief....het maakt me erg onzeker....wat is dit??? Ik hoop dat iemand met mij van gedachte wil wisselen en mij mischien een beetje van mijn onzekerheid af kan helpen...
Ik vrees dat je gewoon even moet afwachten en over 2 dagen weer een testje moet wagen.... Bij sommige meiden duurt het een tijdje voordat het hcg aangemaakt word, waar die testen op reageren. Ik duim voor je!
Bedankt voor je reactie.....ik zal idd afwachten...wat best lastig is omdat het me een beetje onzeker maakt omdat ik dit nog nooit eerder heb gehad..en niet goed weet wat ik het beste kan en moet doen je leest zo veel verschillende dingen maar ik probeer het af te wachten.
Hoi, Ik teste bij mijn zoontje pas na 14 dagen overtijd te zijn positief, en bij mijn dochter ruim een week voor nod... Het kan dus nog alle kanten op meis! Mocht je het echt niet vertrouwen en echt denken zwanger te zijn, maak dan een afspraak bij je ha om een bloedtest te doen. Ps welke testen heb je gedaan? De testen van de kv, 2 voor 5 euro zijn er gevoelig en goed
bedankt voor je reactie!! ik had testen via internet sensitest en toch ook een dure van kruitvat digitaal gehaald maar die heb ik gedaan op de dag dat ik ongesteld moest worden maar was ook negatief. Dus zal het toch afwachten zijn denk ik...ik weet niet hoe je je voelt als je zwanger bent omdat ik dat nog niet eerder heb mee gemaakt maar ik voel me zo anders dan anders...vorige week van die stekende buikpijn 2 dagen maar nu alleen gevoelige borsten en vlagen van misselijkheid......ik hoop dat ik snel duidelijkheid krijg...en anders is je tip idd een goed iedee om naar ha te gaan.ik wacht denk daarmee tot donderdag dan ben ik ruim een week overtijd....
Inderdaad even geduld hebben. Héél moeilijk (zie mijn topic indroger of....), maar er zit niks anders op. Het kan zoals gezegd nog alle kanten op dus geen paniek. Ik hoop dat je snel een posi test hebt, succes!
Wat ontzettend leuk zeg dat jullie reageren op mijn berichtje...doet me goed!! en ik zal idd afwachten en ik probeer er niet te veel me ermee bezig te houden wel een beetje lastig want elke keer als ik maar denk dat ik iets voel dan denk ik wat zal dit zijn???heel spannend allemaal dus maar die onzekerheid vind ik helemaal naar...dan maar hopen op positive test og ong. worden dan weet ik waar ik aan toe ben....bedankt iedereen voor jullie berichtjes en steun en mocht er nog meer mensen zijn die ervaringen willen delen met me heel graag!!!