Hallo damens Ik wordt hier gek van me zelf begrijp er niks meer van. Ben al een tijdje aan het testen met die van Kruidvat en axtion test. Ben begonnen 4 dagen voor me opgesteldheidsdag en elke keer kreeg ik een licht streepje. Teste overigens op verschillende tijden. Nu dacht ik eergisteren ben wel moe van het scheel kijken en die er een van clearblue die aangeeft zwanger of niet en ja die gaf aan zwanger 1-2 weken. Nu ben ik vandaag door gaan testen in de hoop een knaller te krijgen maar die van de action waren negatief en een van kruidvat gedaan die was nu wel donkerder maar wat ik helemaal niet begrijp is dat ik er weer een clearblue heb gedaan en daar stond op Niet zwanger. Heeft iemand die ooit meegemaakt begrijp er niks van moet niet overigens op mijn niet opgesteldheids dag zitten. Heb ook verder geen pijn of bloedverlies. Heb geen foto’s gemaakt van de testen want wil het nog stil houden. bedankt alvast voor het meedenken
Klinkt alsof het helaas toch niet goed is gegaan bij de innesteling. Dit gebeurt helaas best vaak vertelde de verloskundige mij. Onwijs balen om na positieve testen, negatieve te krijgen hier ook gehad, 2 dagen daarna begon ik te bloeden. Sterkte!
helaas bedankt voor je antwoord. Als die bloeding nou maar zou beginnen dan hebben we dat ook gehad plaats van dat wachten.
Ik denk dat je beter voor nu kan proberen op dezelfde tijdstippen te testen om te kijken als er wel oploop is maar het klinkt wel zoals hier ook al wordt gezegd dat het niet helemaal goed zit maar misschien wel goed om morgen ochtend nog eens te testen ?