Zeer gevoelige zwangerschapstest Z&K

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Linnn, Dec 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linnn

Linnn Actief lid

Jul 23, 2010
    195
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik zou graag willen weten wat jullie ervaringen met de zeer gevoelige zwangerschapstest van zwanger & kids zijn. Met deze kan je testen vanaf 6 dagen voor je NOD.
    Nu had ik deze test vrijdag gedaan en toen was die wit.
    Gisteravond deed ik de test en ik kreeg met 5 min een heeeeel licht 2e roze streepje. Vanochtend hetzelfde. Morgen is mijn NOD.

Nu heb ik gelezen dat het eigenlijk niet zo verstandig is om hiermee te testen. Ik denk (weet bijna wel zeker) dat mijn eisprong 6 december was.
    Ik heb al een week 'last' van zere borsten, zowel aan de zijkant als onder. Dit heb ik overigens wel de laatste maanden ook gehad voordat ik ongesteld werd, dus het zegt eigenlijk niks.

Kan ik op deze test vertrouwen of niet? Wat is jullie ervaring?

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Ik heb er geen ervaring mee, maar ik weet/ lees wel dat de 2v5 van KV de beste zijn om vroeg mee te testen.

Ik hoop voor je dat het raak is!

Succes!

3. roompje25

roompje25 Actief lid

Apr 3, 2011
    437
    1
    16
    Ik heb ook gevoelige testen maar dan van testjezelf.nu en die gaven ook voor mijn nod een positief aan... en dat klopte...

4. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Ik heb de Z&K ook gebruikt en was er erg ontevreden over!
    ze waren nooit niet duidelijk, terwijl ik met dezelfde urine een test deed van KV 2v5 en die waren véél duidelijker!

5. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik was er juist wel over te spreken. Testte er 5 dagen voor nod positief mee. Het streepje op de KV test was toen nog nauwelijks zichtbaar.

6. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Dat is toch raar hé... de ene test beter met KV2v5 de andere met Z&K en dan nog de matcare-testen...

Van ieder merk 1tje kopen en als je zwanger bent, zal er wel eentje positief tekenen :D

7. Linnn

Linnn Actief lid

Jul 23, 2010
    195
    0
    0
    Haha, ja of ze blijven negatief! Ja, iedereen heeft andere ervaringen. Ik heb geloof ik van elk merk ooit wel een zwnagerschapstest gedaan en eigenlijk vertrouw ik ze allemaal. Ik heb juist met de digitale van Clearblue een keer zwanger gezien gekregen, terwijl ik dat echt niet was! Ook zo raar..

Bedankt voor jullie reacties in ieder geval... Nog meer ervaringen zijn welkom hoor..

Ik had ook van babyboomshop ovulatietesten en zwangerschapstesten, nou dat vond ik weer niks. Ovulatietesten waren mij niet duidelijk genoeg.
    Ik heb nu overigens ook de 'gewone' van zwanger & kids besteld.. Want deze die ik nu had meet vanaf 10 mIU/l en dat schijnt weer een te lage grens te zijn en eigenlijk niet betrouwbaar genoeg. Maar aan de andere kant, als ik van mijzelf al 10 mIU/l had, dan was het hele lichte roze streepje vrijdag ook wel gekomen.. Maar toen bleef die echt wit!
    Maar ja aan de andere kant, als deze echt test vanaf 6 dagen voor je NOD, dan had die wel knallender mogen zijn het streepje want morgen is mijn NOD!

Ik hoop zo dat het raak is, zou echt een mooie afsluiting van dit jaar wezen.. Maar ja, helaas heb ik niets te willen!

8. Laurie

Laurie Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    2,188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik teste er deze ronde op 9 dpo positief mee. Ze bevallen mij prima, blijven later in de zwangerschap wel lichter dan de kv, maar heel vroeg kun je hier al prima wat op zien.

9. Nessy

Nessy Fanatiek lid

Feb 27, 2008
    2,309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Bij mij waren de kv2voor5 veel eerder duidelijk positief dan
    die van zw&kids. Toen die van KV eraf knalde was de zw&k nog licht.

10. Linnn

Linnn Actief lid

Jul 23, 2010
    195
    0
    0
    Wat is positief? Een goede duidelijke streep? Want ik kreeg al 2 x een heel licht roze streepje..

Ik heb nu al andere van Z&K besteld, als die ook twijfel geven en ik nog niet ongesteld ben dan koop ik maar KV..

11. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Heb je een foto van je testje?

12. z0nne

z0nne Niet meer actief

Daar ben ik ook benieuwd naar :D:D
    Morgen nog eens testen, als hij donkerder is dan mag je het wel geloven!!

13. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Heb je alweer een testje gewaagd?

14. moontje77

moontje77 Bekend lid

Dec 14, 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    spannend!

15. Zussie

Zussie VIP lid

Mar 10, 2011
    5,963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik heb er ook 5 dagen voor NOD positief mee getest!
    Was goed te zien!
    Heb nooit eerder vals posi daarmee gehad, in tegenstelling tot de kv2v5 waar ik regelmatige vage streepjes had!

16. Linnn

Linnn Actief lid

Jul 23, 2010
    195
    0
    0
    Nee ik heb nog niet opnieuw getest, moest gewoon heel de dag werken :).. Bovendien zag ik net dat ik m'n nieuwe testen nog niet binnen heb, zeker door de kerstdrukte. Dus ik zal ze morgen wel krijgen. Als ik wat meer weet, laat ik het natuurlijk weten!
    Ik heb geen foto van de testen, heb ze vanochtend weggegooid. Het was een heel erg lichtroze streep, bij beide testen, maar bij beide wel na 5 minuten.
    Maar ik ben nu alweer teveel aan het hopen.. Nog niet ongesteld, maar m'n borsten lijken iets minder zeer te doen vandaag.

17. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Linn:

Ik moest op dinsdag ongesteld worden, of niet (weet t precies omdat het via iui is gegaan). Op vrijdag testte ik positief, maar wel licht met de z&k testen.

Ik vond alleen dat de testen niet snel genoeg gingen knallen en heb de dag voor mijn nod een digi van CB gedaan: zwanger/nietzwanger, en binnen 30 sec stond er al zwanger.

Ik zeg een streepje is positief!

Spannend!!!!! Ik duim voor je voor weer een mooie streep en dan eentje die ook wat duidelijker is voor je eigen gevoel!

18. Nessy

Nessy Fanatiek lid

Feb 27, 2008
    2,309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Linn.....een licht roze streepje is positief......heb je weer getest?
    Duim voor een mooie streep op een volgende test.:)

19. Linnn

Linnn Actief lid

Jul 23, 2010
    195
    0
    0
    Jullie maken het wel erg spannend voor me haha...
    Ja ik weet dus niet of ik erop kan vertrouwen omdat het van die ultra gevoelige dingen zijn.. En het streepje is zo licht dat ik er echt niet op durf te vertrouwen. Nu ben ik wel positief omdat niemand hier met z&k knallend positief testte.
    De postbode komt hier meestal rond 13u... Spannendd!! En als hij vandaag niet komt, dan rijd ik bij de Kruidvat langs haha.. Nu wil ik het weten ook!
    Overigens nog steeds niet ongesteld en nog steeds gevoelige borsten. Verder nergens last van, maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschap (miskraam) ook niet.

Pff ik hoop het wel heel erg.. dan hoef ik in januari ook niet naar de fertiliteitsarts, maar kan ik lekker een echo laten maken hihi.. Ik ben er nu alweer zo lang mee bezig en echt iedereen om mij heen is zwanger.. behalve ik dus. Maar wie weet, heb ik een mooi kerstcadeautje voor mijn man..

20. moontje77

moontje77 Bekend lid

Dec 14, 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    spannend hoor,suc6 met testen straks:D

Share This Page