Mijn test lijkt lichter te zijn na twee weken, kan dat of moet ik me zorgen maken? Was na twee weken vakantie benieuwd of ik een knaltest zou hebben, ben nu bijna 7 weken.
Nee hoor, rond dit termijn wordt je hcg zo hoog dat de testen het niet aankunnen. Ik zou me er niet druk om maken en niet meer testen
Ik zou me ook niet druk, maken en inderdaad niet meer testen, daar maak je je zelf alleen maar gek mee! Ga lekker genieten, hij geeft duidelijk zwanger aan!!
Ik zou me ook niet druk maken meid! Mijn test van mvm was nog lichter met 8 weken! Ik heb nooit een knaltest gehad en ben nu toch echt bijna 22 weken zwanger !!!
De hcg piek.ligt op 6 weken daarna heb je kans dat de thuistesten het niet meer aan kunnnen en lichter uit gaan slaan. Je ben heerlijk zwanger probeer te genieten meid! Fijne vakantie gehad?
Had nog een testje liggen en voor je geruststelling ook even gedaan mijn test is nu al zo licht dat had ik op 10 dpo zo'n test maar ik eb maandag een echo gehad en het ziet er hier goed uit
Bedankt voor jullie fijne reacties! Ik ga me er niet druk om maken en proberen te genieten. En geen testen meer doen dus!
Maak je maar geen zorgen, de HCG schommelt later in de zwangerschap. Gewoon genieten van je zwangerschap
Ja hoor kan zijn dat ze rond deze termijn lichter worden en al met al vind ik het een mooie test!!!! Gefeliciteerd!
Niet meer testen Het zegt echt totaal niks over het verloop van je zw schap Mijn testen liepen nog steeds op terwijl het vruchtje al overleden was