Hoelang is jullie LH piek (meestal)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by smiley3, Apr 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Hallo

Voor degene die ovulatietestten gebruiken hoelang is jullie LH piek 1 dag of 2 of meer?

Door middel van testten was het bij 22 uur mischien iets minder nog dus nog geen dag!

Als je korte LH piek heb heeft dat invloed op je eisprong?

2. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Ik ben net begonnen met de ovulatietesten en bij mij heeft het tot nu toch niet heel erg gepiekt. Ik vermoed wel dat ik mijn eisprong al heb gehad en denk dat het bij de twee dagen is geweest waar het begon op te lopen. Dat was dus twee dagen, maar ik hoor bijv. ook van iemand dat ze bij haar drie dagen hebben geknald voordat het minder werd. Dus.. ik kan je er niet goed een antwoord op geven. Ik geloof wel dat het prima kan dat er maar 1 dag een piek is, dus dat lijkt mij geen invloed hebben op je eisprong.

3. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

Apr 6, 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Lh piek kan ook 12 uur zijn dus 22 uur is prima meis!;)

4. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

vorige ronde 12 dagen positieve ovulatietesten gehad. Deze ronde 3 dagen knallers gehad, eitje is 20u erna gesprongen (heb ik gevoeld)

5. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

Aug 11, 2009
    3,946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Bij mij lopen mijn testen binnen 2 dagen op van niks naar knal en mijn ei spring gemiddeld 12 uur later.
    Ik moet dus optijd beginnen met klussen, want vanaf posi ovu test heb ik niet zo heel veel tijd meer ;)
    Succes deze ronde!

6. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    zelf vermoedde ik dus ook vanaf me positieve test 3 april en me laatste sochtends 10 uur..erna werden ze negatief dat het kort erna is gesprongen had dus ook geen klachtten meer zoals vanaf zondag al lichte kramp en veel cervix(slijm)

met klussen die nacht 3 op 4 april 00:30 deed het zeer

was vreemd want had een positieve test om 10.00 uur 4 april en uurtje erna was die gelijk negatief...dag ervoor 11:30 bijna positief en uur erna was die positief!
    dus ook zo vanuit het niets..

gister nog wel geklust laat...Maar of het nut heb gehad voor de eisprong als die ervoor al is geweest weet ik niet want er lag al een voorraadje klaar

Denk in ieder geval dichter of op de eisprong kun je niet klussen toch?

7. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    ging twijfelen omdat vele hier zeiden duurt 24 tot 36/48 uur voor dat je eitje springt na je 1e positieve test maar ja die had ik kleine 22 uur totaal dat leek me dus kort:(

8. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Volgens mij is dat ook voor iedereen verschillend, ik hou maar gewoon binnen 12-48 uur aan :D.

Share This Page