Willen jullie even naar mijn zwangerschapstesten kijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Noukster83, 5 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukster83

8 mei 2014
    37
    0
    0
    Ik word er niet wijs uit; 4/9 lijkt wel duidelijker dan 5/9..??

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,1 KB
      Weergaven:
      32
  2. isha

isha Actief lid

18 aug 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd,, je bent zwanger

3. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Ik zie ook duidelijk een streepje!!! Whoehoe!

4. isha

isha Actief lid

18 aug 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe voel je je eigenlijk??

5. Noukster83

8 mei 2014
    37
    0
    0
    Nou ik ben elke dag wel een beetje misselijk, ik voel me vaak moe, vandaag was ik toevallig erg emotioneel en sacherijnig. Maar ik durf er niet zo op te hopen. Maar op de foto zijn dus geen zgn "indroogstreepjes" te zien..?? Ik ben er namelijk nog steeds niet helemaal wijs uit wat dat nou precies is.. Ik ga morgen weer testen en zal jullie dan opde hoogte brengen met een fotootje.. Het zou echt super leuk zijn; we hebben al een dochter van 2 dus een broertje of zusje zou echt geweldig zijn! Pfff ik hoop het echt maar ik ben zo bang om teleurgesteld te worden...

6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Ziet er naar uit dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!!!

7. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Gefeliciteerd zwanger maar ik ben wel benieuwd wat hij morgen aangeeft 4-9 is inderdaad duidelijker dan 5-9 ;)

8. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Kan te maken hebben met de concentratie urine!
    Proficiat iig.

9. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Test van 4/9 is 's avonds gedaan en op 5/9 's ochtends?? Dan kan er weinig verschil in zitten...had ik ook en ik testte 's middags donkerder dan 's ochtends. Dus zou het misschien niet met ochtendurine doen, maar gewoon wat later op de dag.

10. Noukster83

8 mei 2014
    37
    0
    0
    Nou ik testte nu weer negatief hoor.. Lijkt wel of het hcg af is genomen ofzo.. Temperatuur steeg wel ineens naar 37,2 graden..?? Vanaf 37.. Nou m'n lichaam zal me wel voor de gek houden, grrr!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,8 KB
      Weergaven:
      24
  11. Groot

Groot Actief lid

15 dec 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend.. snap dat je daar onzeker van wordt.. :(
    ik ka niet goed verklaren waarom die laatste test nu negatief is..

hoeveel DPO zit je nu?

12. Noukster83

8 mei 2014
    37
    0
    0
    Ik denk een dag of 15.. Ik heb deze maand geen ovutesten gedaan maar voor het eerst getemperatuurd (begrijp nu dat ik dat dus moet combineren met ovutesten). Heb hieronder m'n grafiekje

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,4 KB
      Weergaven:
      1
  13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je hebt niet toevallig rond je eisprong getest?

Want ik zie helaas nog geen eisprong in je tempkaartje. Kan zijn dat je dus net je eisprong hebt gehad en dat de testen daarop reageren en nu dus weer lichter worden.

(Al veel dames hebben hier bewezen dat zwangerschapstesten wel degelijk op een eisprong kunnen reageren!).

Hoe lang duurden je laatste 3 cyclussen trouwens?
    EDIT: maximaal 32 dagen las ik. Hmmmm....HCG kan schommelen in het prille begin of je was wel even zwanger, maar het is voor NOD weer misgegaan. Dat gebeurt vaker, al testen veel vrouwen pas vanaf NOD waardoor ze dit vaak niet weten.

14. Noukster83

8 mei 2014
    37
    0
    0
    Mijn laatste 4 cyclussen waren 32, 28, 27 en 25 dagen..
    Ik ga er mar vanuit dat we volgende maand weer nieuwe kansen hebben want dit maakt me een beetje kriegel! Maar laat die ongesteldheid nudan ook maar komen want dan kan ik verder!
    Als ik op 4/9 (dag 28) nog een eisprong heb gehad zou dat wel heeeel laat zijn, niet? Dus dat lijkt me sterk.. Ik ga volgende maand temp en ovutesten combineren. Ik hou jullie op de hoogte als er nog iets veranderd; onwijs bedankt voor jullie reacties! Xxx

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Anders vanmiddag of morgenmiddag nog eens testen?
    Misschien ben je een middagtester?

16. Noukster83

8 mei 2014
    37
    0
    0
    Vanmiddag heb ik een vrijgezellenfeest dus ik ga maar even ervan uit dat ik niet zwanger ben! Morgen kater dus geeft ook genoeg afleiding. Als ik maandag nog niet ongi ben maar weer eens een testje ertegenaan gooien (in de middag, is ook een goede optie). Ik laat het weten! Nu maar even relaxen en er niet meer aan denken..

17. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Jazeker kan dat. Door een verstoorde hormoonhuishouding kan je eisprong later zijn.

18. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Bij mijn vorige zwangerschap pas op dag 33 ovulatie gehad! Je kan door stress bijv je eisprong uitstellen. Menselijk lichaam is maar een raar iets hoor ;).

19. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Kan aan mij liggen, maar ik zie een streepje op je laatste test? Misschien ff een clear blue digitaal doen? Dan heb je gewoon zwanger of niet zwanger, lekker duidelijk! :D

20. Noukster83

8 mei 2014
    37
    0
    0
    Gisteren rode duivels, meiden... Super bedankt voor jullie antwoorden en reacties. Ik ga op naar een nieuwe maand met nieuwe kansen!

Deel Deze Pagina