Een dikke vette kaakholteontsteking heb ik. Ik wilde eigenlijk morgen testen maar omdat ik zoveel pijn had denk ik ik test nu, zal toch wel negatief zijn, en dan kan ik ibuprofen pakken. Dit zijn 2 verschillende testen van innovita. Lijkt me sterk dat 2 verschillende testen vals positief aangeven. Geen ibuprofen voor mij dus. Dan maar nog vijf uur wachten totdat ik de huisarts kan bellen wat ik wel nog mag tegen de pijn. Even gematigd enthousiast nu.
Ik ken het merk niet, maar dat ziet er goed uit! Wat mooi zeg, als ik jouw handtekening lees.. Ik duim voor een plakker! En beterschap, klinkt pijnlijk
Paracetamol helpt sinds vanavond niet meer. Maar nog 3.5 uur en dan kan ik de dokter bellen of er nog iets anders mag. Ik blijf maar vol ongeloof naar die testen kijken.
Ik ken de testen niet, maar het ziet er goed uit! En iets anders dan PCM is er niet, daarna stap je over op de nsaids en die mogen niet. Mss googlen op de ouderwetse hulpmiddeltjes? Zoals gorgelen met zoutwater bijv. Beterschap! ....edit, geen warme dranken drinken! En zuigen op harde snoepjes.
Nee dat het niet helpt kan ik me goed voorstellen. Maar met een zwangerschap mag je echt niks... Bijzonder he? Positieve testen zijn enorm verslavend
Wauw, gefeliciteerd jouw jongste en mijn dochter schelen maar 1 dagje, en nu waarschijnlijk weer rond dezelfde datum uitgerekend? Met je pijn kan ik niet echt helpen, ik heb 10 jaar geleden een tandabces gehad, en het enige wat toen eventjes hielp was een medicatie die ik via een baxter toegediend kreeg. Misschien koud houden met een coldpack?
Ik ken de testen maar dan onder een andere naam. Volgens mij is dit geen vals positief resultaat Gefeliciteerd En natuurlijk ook beterschap
Gefeliciteerd.Goed dat je even belt,want in tegenstelling tot wat hierboven staat is er in overleg echt veel meer mogelijk qua pijnstilling.
Ja, er is meer mogelijk, maar dan zit je gelijk in de groep morfineachtige middelen, lijkt me ook niet helemaal de bedoeling
Vandaar ook dat ik zeg ;in overleg... Bij bv hoofdpijn zullen ze je idd niets anders geven,en terecht...maar in dit geval kan overleggen geen kwaad.
Wauw gefeliciteerd! Ik weet niet of je kruidnagel hebt. Schijnt als je daar op kauwt het verdoofd. Een middeltje van grootmoeders tijd
Gefeliciteerd!! En ik hoop voor je dat je met pcm de pijn een beetje kan verdragen. Is het niet een ontsteking waar je eventueel amoxicilline voor kan krijgen? Misschien dat de pijn ook minder word als de ontsteking minder word. Ik zou de HA even vragen.