Ik zie een vaag streepje.. maar moet wel goed zoeken... Nu was mijn test ook heel vaag maar zag hem toch beter als bij jou Heb je niet nog een test liggen? En dan echt je ochtendurine gebruiken zo geconcentreerd mogelijk dus na 22:00 niks meer drinken en hele nacht je plas ophouden
Ik zie duidelijk een streep hoor. Zeker na het inzoomen. Alleen weet ik niet of hij roze of grijs is. Maar zie zeker duidelijk wat.
Is het geen indrooglijntje? Hoe ver zit je in je cyclus? Ik zou deze test nog zeker niet als positief beschouwen,daar is hij echt te licht voor, maar een dag of 4 afwachten en dan nog eens testen
eerste keer zag ik niets... maar als ik met mijn ogen knijp zie je wel heeeeeeeeeeeeeeeel vaag een streepje... Zou zeker nog een test doen over een paar dagen... Ik durf je nog niet te feliciteren...
Ik heb rond 18 nov mij eisprong gehad was op 13 dec. 2 weken overtijd toen begon ik te bloeden en heb ik een (miskraam) dachten ze in het ziekenhuis op 14 december want mijn baarmoeder was schoon... Heb 14/15 dec flink gevloeid en toen stopte dat en werd het licht vloeien... Nu 29 december nog steeds en wel en positieve test... Maar nu is het zo dat toen in het ziekenhuis de zwtest negatief was... Dus ik had geen hcg meer in mijn lichaam... Maar na en mogelijke miskraam en 2 x een negatieve test in het ziekenhuis 1 x en vk 1x is dat toch niet mogelijk nu heb ik vandaag weer en test gedaan en deze was donkerder dat die van vorige keer... Zie foto... Nee het is geen in droog streep... Zo was hij al na 3 min wachten... Hij is roze van kleur wel vaag op de foto maar met het oog duidelijk zichtbaar... Ik snap dat het een verwarrend verhaal is... Wij snappen het ook niet... Maar wat ook is gezegd met de echo is dat het vlies wel verdikt was dus met die echo zou het te vroeg kunnen zijn geweest... En bij mij is bekend dat mijn hcg langzaam stijgt...
Hmmm in dat geval.. is hij denk ik wel veel te licht... En opnieuw een zwangerschap zou kunnen..maar dan zou je nu nog niet positief kunnen testen... Ik denk dat t afwachten is.. Misschien over een paar dagen weer een test doen.. als hij dan donkerder is zou ik wel weer ff de vk of gyn bellen... Succes ermee...
Ik zie wel iets maar kan niet zien of het een roze streep is. Ik wacht nog even met feliciteren tot je test duidelijker is. Maar als ie roze is met het blote oog dan is het zeker een hoopvolle test!
Ik was direct na kerst ongesteld. Dinsdag was ik misselijk en hoofdpijn denk doe een test en knalpositief. Dit had ik bij mijn vorige zwangerschap ook.
Ik zou een digitale clearblue doen. Toen ik een miskraam heb gehad, gaf de 2 voor 5 nog ligt positief en de digitale clearblue die aangeeft hoever de je bent, negatief. Ik hoop voor je dat het goed zit!!
ik heb duidelijkere foto's met de gewoone camera kunnen maken ze zijn nog niet optimaal maar goed... ik had in het ziekenhuis al negatieve test en de dag ervoor bij de VK ook... toen naar aanleiding van de klachten die ik die 2/3 dagen heb gehad zei de gyno dat het waarschijnlijk een miskraam was geweest en de echo was schoon wel zag hij een verdikt vlies wat eigenlijk ook kan duiden op vroege zwangerschap. dat zei hij erook bij maar hij ging ervan uit dat het een miskraam was door de klachten. maar nu een duidelijkere positieve test en de klachten die ik heb denk ik eerder dat het toen gewoon te vroeg is geweest.
ja duidelijk streepje.... En aangezien je tussendoor alweer negatief had getest moet dit toch wel een nieuwe zwschap zijn? Hadden ze geen bloedtest gedaan om je hcg te bepalen met de mk?