Eerst positief getest, toen negatief, voel me wel zwanger. Help!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ils80, 27 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Hallo Dames,

Ik ben nieuw hier op het forum en ben eens aan het kijken of meer meiden last hebben van mijn "probleem".

zit vandaag op 8 dagen na NOD. We hebben al een zoontje uit 2008 en een dochter uit 2009. Waren niet bewust bezig met zwanger worden. Dacht ook niet gelijk aan zwangerschap toen vorige week maandag mijn menstruatie uitbleef echter... toen ie donderdag nog steeds niet was gekomen ging ik eens nadenken. We hebben seks gehad in de "juiste" periode (ik voel mijn eisprong) en ik heb een aantal kwaaltjes... erg moe, gevoelige en zware borsten, grote tepels, aders op mijn borsten, last van mijn ogen en af en toe licht misselijk. Dus donderdag een test gekocht. huismerk kruidvat, dipstick. Ik dacht een heel vaag plusje te zien en dus een clearblue ertegenaan gegooid om het zeker te weten. test zei zwanger. Vrijdagochtend wou ik mijn man verrassen, test zei niet zwanger. omdat mijn lichaam inmiddels erg zwanger voelde later op de dag nog een test, weer digitaal van clearblue, weer positief. zaterdagochtend weer digitaal van clearblue, negatief! gisterochtend nogmaals de derde gedaan, weer negatief. Huisarts gebeld en die gaf aan dat zo'n ding ook storing kan hebben omdat het digitaal is. Daarom de cassete test van kruidvat gekocht. na de 5 minuten die er voor staan dacht ik een heel licht streepje te zien bij de T. weer 5 minuten later was ie nog steeds vaag maar wel duidelijker. Vandaag zelfde resultaat. Maar omdat er staat dat je na 5 minuten moet aflezen en daarna niet meer twijfel ik nog steeds heel erg! heb van de huisarts wel een test meegekregen die ik donderdag mag doen... moet dus echt nog even afwachten maar ik ben wel benieuwd naar jullie mening, denken jullie dat we een derde wondertje zullen krijgen of niet?

2. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Ils

Ik heb geen ervaring hiermee maar vind het erg vreemd dat de ene positief is en de ander dan weer negatief.
    Dit zou inhouden dat je hcg erg schommelt. Had je bij je vorige zwangerschappen wel een velle test?

Ik zou gewoon je huisarts even vragen om bloed af te nemen die kan meteen zien hoeveel je hcg dan is.
    Is de test die donderdag mag doen anders dan de testen uit de winkel? Want de Kruitvat test 2v5 is een gevoelige test die vroeg hcg oppakt.

Maak anders even een foto zodat we mee kunnen kijken met je testjes

Succes!!

3. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Bij mijn vorige zwangerschappen waren direct vanaf NOD de testen superpositief, zelfs al 2 dagen voor NOD.

De test is een apothekerstest, durf niet te zeggen of die wel of niet gevoelig is. Ik zal donderdag een foto maken en proberen hem te plaatsen (als ik kan vinden hoe dat moet, heb niet veel ervaring met forums...) Kan nu wel een foto maken van de test van vandaag, maar die geeft nu wel een lijn aan en in de bijsluiter staat dat dit niet meer betrouwbaar is na die 5 minuten. Die van de apotheek mag ik ook na 5 minuten aflezen maar die kun je tot 30 minuten aflezen. Even afwachten dus nog, maar dank voor je snelle reactie!

4. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja dat maakt het allemaal extra spannend. Succes en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
    Ik hou je topic in de gaten ;)

5. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Ik zie dat je morgen een echo hebt, veel succes en geniet ervan!

6. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Jeetje, wat een onzekerheid. Je kan een paar dagen na de kruidvat-cassete nogmaals testen met de casette, misschien is hij dan donkerder.. ben wel erg benieuwd naar het streepje wat je daarop had.

7. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Het streepje is nu weer vager geworden, ga dus echt tot donderdag wachten nu. Heb een apothekerstest gekregen van de huisarts, maar zal ook nog even een kv 2v5 kopen ter vergelijk... Als ik dan wat zie dan zal ik een foto plaatsen!

8. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat lief, dank je :) Gaan we zeker doen.
    Jij succes met wachten en ik hoop een mooie test te zien donderdag :)

9. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Helaas zonet bij het afvegen bloed. Ik ken mijn lichaam erg goed en mijn gevoel zegt dat ik inderdaad zwanger was, ook aangezien ik zowel donderdag als vrijdag positief heb getest maar dat het toen al misgegaan is omdat de testen daarna negatief waren en de kv 2voor5 maar heeeeel vaag na de gestelde 5 minuten.

10. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Helaas meid :(
    Succes als jullie nu vol voor een derde gaan! dan hoop ik dat ik snel weer kan lezen dat je zwanger bent.

11. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Dank je! Ik hoop het ook! laat je nog even weten hoe de echo ging vandaag?

12. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    De echo was super :D we hebben het zien bewegen en wederom het hartje gehoord/gezien!
    Foto zit in mijn album mocht je het willen kijken :)

13. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Wat super voor jullie! Geweldig om te zien he? Ik ga eens kijken of ik kan uitvinden hoe ik je album kan bekijken.... Ben echt een doos met dat soort dingen hihi.

14. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Nou, dat had ik snel uitgevonden. Wat geweldig en wat een verschil he met de foto van 2 weken terug!

15. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Zojuist HA gesproken, hij zei dat ik inderdaad in een miskraam zit nu.

Deel Deze Pagina