Hey meiden, Ik weet het, een digi test moet je niet open maken omdat het niet voor niets digitaal is.... maar ja...8) ik toch gedaan... En wat zie ik twee strepen (ik weet in vorige topics er zijn mensen die twee stepen hebben die zowel zwanger waren als niet zwanger ) maar nou zie ik op de andere test strip (in de zelfde testhouder) een heel licht ander streepje... Nou kom ik tot de conclusie dat daar eerder nog niet over is gesproken.... Ben ik zwanger als het twee strepen op 1 test strip waren en 1 streep op de andere test strip die erin zit.... dus 3 in totaal? Graag hoor ik jullie ervaringen of foto's zowel van zwangeren als niet zwangeren natuurlijk!!!
die streepjess staan er altijd dus als hij aangeeft niet zwanger dan heb je of nog te weinig hcg voor de digi of je bent niet zwanger!! ik zou een kruidvat 2 voor 5 euro test doen succes meiss
Ik was er nog vergeten bij te vertellen dat ik toen ik de batterij eruit wilde halen, omdat dat niet in de regulieren vuilnis mag viel de test en toen stond er 3 = weken dus dat bracht vooral alle verwariing! Ja die 2 voor 5 had ik al gedaan met middag urine en het is 3 dagen voor mijn NOD , die gaf niet aan maar mag eigenlijk pas betrouwbaar zijn over 3 dagen.... dus ff afwachten maar, maar bedankt voor de tip!
Hmmm, misschien was er iets mis met de test dan? Ik zou idd ook gewoon de kv test gaan doen, heb je wat meer duidelijkheid!
Je hebt net op mijn topic gereageerd, en nu zie ik de jouwe! Ik snap er ook niet veel van hoor.... ik maak morgenochtend denk ik nog zo een clear blue open en dan zal ik es kijken hoe dat er uitziet qua streepjes op een ongebruikte. Dat wou je toch weten?
Nee ik bedoelde eigenlijk degene die je al gedaan had, hoeveel streepjes zag je in totaal (want er zitten twee test strips in 1 cb test digi) maar misschien heb je de test al weg gedaan...
Op de verpakking staat niet voor niets dat je de test niet uit elkaar mag halen om zo de test af te lezen. Om meer zekerheid te krijgen zou ik je adviseren een KV 2voor5 test te doen.
Ik had idd 3 streepje toen ik zwanger was maar heb er nooit 1 gedaan toen ik niet zwanger was dus daar kan ik niets nuttigs over zeggen, sorry
ik heb hier: POAS ~ Secret of the Digital gelezen dat het echt helemaal niks zegt. Hij test ook op lh en die streepjes zeggen dus niks...
Ik heb de oude test nog wel, en hierop waren 2 streepjes zichtbaar. Ik wist niet dat dit 'normaal' was en dat het er dan 3 zouden moeten zijn..
Gaat dit over de gewone cb digi of die met indicator ? Bij mij was de gewone cb digi niet zwanger 2 strepen de linkse heeel licht wel zwanger 2strepen beide strepen goed blauw En de digi met indicator die heb ik nog niet gesloopt dus ga hem zo effe slopen en kijken wat ie bij mij zegt nou ja hij zei zwanger 2-3 dus ben benieuwd hoe hij eruit ziet vanbinnen !