Hoi, Ik heb een (misschien domme) vraag: word je altijd 14 dagen na de ovulatie ongesteld? Ik vraag het omdat mijn cyclus ontzettend aan de hobbel is en ik geen pijl kan trekken op mijn ovulatie en ongesteldheid. Iemand een antwoord?
Het varieert bij mij ook nog wel eens voor mijn gevoel heb ik mijn eisprong ook eerder, maar ik heb het nog niet bijgehouden, dus hoeveel eerder weet ik niet precies.
Het varieert per persoon wanneer je ongi word. Bij mij is het wel altijd precies 14 dagen na mijn ei. Liefs
idd domme vragen bestaan niet! Enkel onwetende vragen! Hier altijd 16 tot 18 dagen na eisprong ongesteld!
Om inzicht in je cyclus te krijgen, kun je wellicht gaan tempen? Heeft mij iig erg veel inzicht gegeven! Om op je vraag terug te komen, voor mijn 1e zwangerschap had ik een LF van ongeveer 14 dagen, voor mijn 2e zwangerschap een wat kortere LF van een dag of 11 (mede door restant BV hormonen denk ik).
Ik denk dat ik maar weer met ovu tests ga beginnen. Vanaf dag 5 tot ovu. Duur geintje maar alles beter dan weer de MMM