Hi Ladies, Ik ben nieuw, heb een vraag en wil graag weten of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben. 3-11 ben ik ongesteld geweest. Eind november getest of ik zwanger was (negatieve uitslag). ben 1-12 ongesteld geworden (tenminste ik denk dat het ong was) ik ben daarna een keer flauwgevallen en heb een test gedaan de dag nadat mijn menstruatie stopte. Deze was positief. Uiteraard nog een paar testen die bleken ook positief. Clear bleu geeft aan 1-2 weken. Ik heb pas de 18e een echco en heb een mediche indicatie vanwege diabetes. Maar ben zo benieuwd of mensen dit vaker hebben gehad, wat ervaringen zijn? Gr Merel
Wanneer was je test positief? En zeker met diabetes zou ik snel begeleiding willen. Je bloedsuiker stabiel houden is vooral het eerste trimester, tijdens de aanleg van alle organen, essentieel!
Hilly1980, Hij is positief sinds afgelopen zondag. Afgelopen woensdag ook nog. Mijn bloedsuikers zijn stabiel. Je hebt geen antwoord op de vraag die ik stelde? Gr merel
Hoi merel, wat is je vraag precies? Over het flauwvallen? Dat heb ik wel gehad maar dat had te maken met een bbz. Mij lijkt dat het bij jou meer te maken heeft met je diabetes misschien? Ondanks dat waardes stabiel zijn...
Ik heb een bloeding gehad, ik dacht dat ik ongesteld was, daarvoor teste ik negatief en eigenlijk na mijn "periode" positief. Dat is raar toch. Zat eerst te twijfelen dat ik dan tijdens mijn bloeding een miskraam gehad heb maar ik teste daarvoor negatief. En hij blijft nu positief. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit niet maar kreeg ik eerst een echo voordat ik de medische molen in ging. Nu zit ik in de molen maar mijn echo is pas volgende week. Ik hoop dat alles goed zit, en hoop hier enioge geruststelling te vinden