Is dit echt? Ik weet het gewoon niet Ik heb even een nieuwe topic geopend Ik moest het kwijt Ik huil van blijdschap en toch ben ik zooo bang Zie ik het allemaal wel goed? Ziet het er positief uit? Ik weet niet wat ik moet Ik geloof het nog niet Kan iemand mij knijpen
Mijn man zei steeds al jij bent zwanger En het zou mij niet verbazen dat het er 2 zijn Ik zei ik ben niet zwanger en 2 kan al helemaal niet Een vriendin die ik via een forum heb leren kennen Zei ik heb gedroomd dat je begin volgende week een knal test in handen hebt Maar dit was de laatste ronde ik kan het gewoon nog niet beseffen Manlief weet het nog niet eens die haalt nieuwe testen Ik weet niet wanneer het door gaat dringen Nu hopen dat het blijft zitten Pffffff ik moet het allemaal even een plekje geven Zo bizar, zo bijzonder en zo mooi Maar ik weet het allemaal even niet
Wow meid, ik hoopte al voor je gisteren dat je echt zwanger zou zijn, is je echt gegund. Je bent gewoon zwanger, duidelijk hoor echt. Ik zou een kv test doen ook
Wow ilja ik heb al jouw topics stil meegelezen, zo'n mooie streep op 13 dpo nog nooit gezien bij je. Dit is in ieder geval van een zwangerschap. Ik duim echt voor een plakker! Echt kippenvel hier.
Agh meis ben zo blij voor jullie!! De testen zijn echt mooi opgelopen!! Ik duim voor jullie op een mooi kindje in 2016.het is jullie gegund!!!!
En ik maar in je 'oude' topic koekeloeren of er al nieuws is steeds...heb je gewoon een nieuw topic geopend!Boefje Hij is prachtig meid!Wat zul je blij en bang tegelijk zijn!Ik duim voor een prachtig wonder over 8 maanden.
Ja sorry ik dat ik een nieuwe topic opende. Ik weet allemaal even niet wat ik doe hahaha Ja dat is het blij en bang tegelijk Ik weet het allemaal even niet Zelfs niet wat ik nu moet doen en wie ik moet bellen Wow dit is niet te geloven
Zulke lieve berichtjes Zo fijn hoe jullie meeleven en mij hebben gesteund de afgelopen periode Jullie zijn schatten allemaal
Gewoon even rustig ademhalen....gedaan?nog eens naar je test kijken....gedaan?en nu een dansje maken! Even rustig afwachten,en misschien voor de leuk even een digitale? En over paar dagen een verloskundige bellen,of het ziekenhuis.Weet natuurlijk niet wat je daar afgesproken hebt.Heel veel succes,en hou me op de hoogte
Heb je topics stilletjes gevolgd, maar wil nu toch wel even graag reageren. Wat ontzettend gaaf!! De streep is duidelijk zichtbaar. Het is je echt gegund!! Gefeliciteerd meid!