Ik vraag me af of de clearblue ovulatietest wel goed werkt....ik voel precies mijn ei aankomen heb alle tekenen maar de clearblue pakt m vaak pas heel erg laat op. Echt 2 uur van te voren of zo dan heb ik mijn eisprong al dat voel ik heel erg goed. Nu ik moet gaan testen voor de cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus dus heb voor de zekerheid ook maar de zwanger en kids dipsticks besteld. Ik heb totaal geen ervaring met dipsticks. Iemand hier ervaring met dipsticks van zwanger en kids? Fijn? Of liever de clearblue digital?
Ik gebruik zwanger&kids.. Pas met de eerste ronde bezig, dus nog geen idee!! het lijntje is wel dinsdag & woensdag dikker dan de controle lijn geweest en nu zijn ze weer als daarvoor dus ben benieuwd..
Vaak voel je de laatste groeispurt van je ei en niet de eisprong zelf. Ik zou het gewoon eens met de z&k proberen en als die positief is(beide streepjes even donker,of teststreep donkerder dan controlestreep),een cb doen ter controle,dan volgt binnen 24 tot 48 uur je eisprong. Een eisprong binnen 2 uur na positieve test is zeer onwaarschijnlijk.En zeker omdat je dat baseert op het voelen,denk ik dat dat niet je eisprong is wat je voelt,maar de laatste groeispurt,en dat je ei dus later springt dan jij nu denkt.
Ik baseer dat niet enkel op gevoel maar zelfs de echo bevestigd dat precies aan welke kant ook dat ik voor de echo aangaf dat mijn ei was gesprongen en ja hoor klopte weer precies.
Heb je die paarse? Met die knipperende smiley? Want die vind ik ook niks. Die roze werkt bij mij altijd prima!