Wat vinden jullie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Wenssinds2013, 13 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Elke keer zeg ik tegen mezelf, doe het niet. Maar keer op keer lukt het me niet.

Ik ben 3,5 jaar bezig en na deze cyclus starten we eindelijk met IUI.

De ene test is 9 dagen na Ovitrelle de andere 10 dagen na Ovitrelle. Een dag na mijn ei kreeg ik rozeverlies en sindsdien heb ik iedere dag bruinverlies en onderrugpijn gehad.

Ik voel me iedere dag alsof ik ongesteld ga worden.

De test lijkt alleen opgelopen, ook al vind ik wel dat de controlestreep ook donkerder is. Zal het daaraan liggen dat de ene test gewoon donkerder uitvalt dan de ander? Morgen maar weer checken voor de zekerheid dan kan ik het weer loslaten.

Bijgevoegde bestanden:

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Hij lijkt inderdaad donkerder maar het is wel wat je zegt... de controle streep lijkt ook donkerder dus is het moeilijk te zeggen. Misschien over 2 dagen nog een keer testen?

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Precies dit. 9 dagen na Ovitrelle is wel vroeg ;)

4. Wenssinds2013

Vandaag dag 10, vandaar dat ik vandaag lichter had verwacht en niet donkerder.

5. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik zou overmorgen nog eens testen als deze dan donkerder is is het was van een zwangerschap. Spannend hoor

6. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.393
    1.173
    113
    Wens ik zie wat je bedoeld! En ik weet hoe slopend deze dagen zijn! Ik hoop dat ie op gaat lopen ;) ik gun het je zo!

7. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Heb je vandaag nog getest of ga je morgen pas weer testen?

8. Wenssinds2013

Lief dank je wel Mutskuh en anderen. Nee ik ga niet meer testen. Gisteren had ik ook bloed, maar het zet nog niet door. Is weer over gegaan in bruinverlies. Maar ik voel me dusdanig ongesteld achtig dat ik er vanuit ga dat dat ook gaat gebeuren. Dus op naar de eerste IUI binnenkort!

9. Wenssinds2013

Nou meiden, nog even een twist. Vrijdag had ik dus bloed, omdat ik dacht ongesteld te zijn geworden had ik gelijk het ziekenhuis gebeld. Maar zaterdag was het de hele dag alleen een beetje bruin bij het naar de wc gaan.

Vandaag dus een echo gehad (wat eigenlijk een uitgangsecho moest zijn) en mijn arts zegt dat het niet van een menstruatie kan zijn omdat mijn baarmoederslijmvlies nog heel erg dik was. Ze vroeg of ik al getest had en wilde eigenlijk ook een bloedtest doen, maar daar wacht ze liever tot woensdag mee omdat ik Ovitrelle heb gespoten.

Volgen mij klopte wat ik hierboven zei niet, Het was namelijk woensdag 4 januari 17:15 dat we de Ovitrelle hebben gezet. Dan is het nu toch 11 dagen geleden?

Wie heeft er ervaring met de Wondfo testen en de cassette test van Zwanger en kids met de roze zijkantjes van hierboven???

Ik had namelijk gisteren op de cassette van zwanger en kids echt een mega tuurstreepje bijna niet te zien (dus ik dacht misschien is de Ovitrelle dan nu niet meer te testen in mijn urine) en vanavond met hele lichte urine, hele lichte urine hihi, een veel duidelijker streepje op de Wondfo test.

Zijn deze dan veel gevoeliger?

Morgenochtend maar weer testen.

Ik dacht eerst met al dat bruin verlies en rugpijn dat is gewoon helemaal niets meer, maar nu ga ik door de afspraak van vandaag toch enorm hopen, stom he?

10. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    wondfo is de kruidvat 2v5, die zijn gevoelig.

11. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Wow wat een verhaal. Ik hoop het zo ontzettend voor je. Ben heel benieuwd naar je test van morgen

12. Wenssinds2013

Nu nog de vraag of ze gevoeliger zijn dan de roze cassete van zwanger en kids ;) hihi

13. Wenssinds2013

Wat lief dank je wel! Ben ook benieuwd....:):(;)

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.912
    15.583
    113
    Nabij Utrecht
    Ja die zijn gevoeliger helaas.
    Dus het zegt nog niet zoveel.

Is de zwanger kids van gister lichter dan die van de 13e?? Volgens mij wel zo te lezen (je spreekt over een heel licht streepje op gisteren).

15. Wenssinds2013

Owww jammer ja daar heb je 'm al als de Wondfo veel gevoeliger is zal het nog wel de Ovitrelle zijn ben ik bang.

Ja gisterochtend met ochtendurine was ie van Zk zo goed als verwaarloosbaar, niet goed te zien moest ik hem helemaal gek naar het licht draaien en turen. Bij deze hoef je echt niet te turen.

16. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.818
    18.533
    113
    Vrouw
    Ik gun het je in ieder geval! Hoop dat je nog een positieve test hebt morgen.. spannend

17. Noorie

Noorie Niet meer actief

Spannend hoor! Hoop het voor je!

18. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Heb je al getest? Ben heel benieuwd

19. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik ben ook benieuwd!

20. Wenssinds2013

Ik krijg ze niet zo op de foto zoals ik ze zie want ze zijn roze en duidelijker hier lijkt t grijs, maar ik verwacht dat het Ovitrelle is. Want had vannacht behoorlijke rugpijn. En mijn plas van vandaag was veel donkerder dan gisteravond en verschil is minimaal.

De zwanger en kids was negatief.

Ga mentaal maar op naar de volgende ronde ladies. Bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina