Positieve ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MamaRebelle, 22 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaRebelle

MamaRebelle Nieuw lid

22 mrt 2022
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hey iedereen,
    Ik ben hier nieuw en zit met een paar vragen.
    Ik ben in oktober 2019 gestopt met de pil(cyclus 35), nu vorig jaar in nov was ik voor het 1st zwanger maar het vruchtzakje bleek leeg te zijn.
    Mezelf de tijd gegeven en heb nu al 2 maand terug mijn regels.
    Vorigr maand had ik op de kop een cyclus van 28 dagen.

ik zit dus nu aan dag 19 van mijn cyclus.
    En dacht vorige donderdag mijn eisprong te hebben gevoeld.
    Maar heb gisteren en vandaag een ovulatietest gedaan en zijn beide positief.
    Alsook zie ik een licht streepje op de zwangerschapstest.
    Ik maak mezelf helemaal gek, kan ik zo snel veranderen van cyclus (van 28 naar 35) … moest mijn eisprong dan idd nog moeten komen dan is mijn cyclus langer dan 35? Wat doe ik?

Bijgevoegde bestanden:

2. PippiMoustache

PippiMoustache Fanatiek lid

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Als je een streepje op een zwangerschapstest ziet, en deze is zichtbaar binnen de afleestijd en is roze, dan lijkt het me dat je zwanger bent. Een ovulatietest kan ook reageren op hcg.
    Het kan ook dat je eisprong later is. Je eisprong zelf voel je niet, je voelt de laatste groeispurt van je ei. Wellicht dat hij dus nu nog moet komen.
    Ik denk dat morgen een nieuwe zwangerschapstest doen (of vanmiddag misschien al met een predictor?) het meeste duidelijkheid geeft.

EDIT: ik hoop natuurlijk van harte dat je zwanger bent!

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.912
    15.583
    113
    Nabij Utrecht
    Als je nu op cyclusdag 19 zit, dan vermoed ik dat je eisprong er nu aan komt, wat volkomen normaal is bij een cyclus van ca 28-35 dagen

4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.637
    27.293
    113
    Vrouw
    Ik denk ook dat je eisprong eraan komt en dat kan ook een licht streepje geven op de zwangerschapstest.

Deel Deze Pagina