Nou dames, ik had vanmorgen bij het afvegen lichtroze urine op mijn toiletpapier en nu last van buikkrampjes.. dus denk dat het helaas niet goed zit huilen gewoon
Kan ook innesteling zijn of gesprongen ader had ik ook en ben nu 23 weken zwanger. Afwachten.. heel spannend allemaal
lief dat je het vraagt. Het is alleen daar bij gebleven, dus enkel bij het afvegen wat rozige urine op toiletpapier. Krampjes komen en gaan. alleen de testen lopen niet echt verder op, dus denkt dat het wel echt gestopt is of al aan het afbreken is. Ik heb woensdag een afspraak bij de verloskundige mocht t niet al eerder doorbreken. gisteren toch nog een Kruidvat test gedaan, dat is de onderste op de foto. En verder zit er wel over een dag tussen. Het wordt echt heeeeeeeel langzaam iets roziger… vandaag heb ik ook eentje gedaan, maar die lijkt weer lichter als die van gisteren. Om gek van te worden.
Ik vind dit er wel goed uit zien hoor! Als je uitgaat van wat @RoGiJuLi zei ben je nu 15 dpo. Nadeel is wel dat je dan volgende week woensdag pas 5 weken en 1 dag bent, dus je gaat dan nog weinig op de echo zien.
Fijn dat het weer gestopt is, ik vindt de testen er prima uit zien hoor. Hopelijk mag alles goed blijven gaan en heb je over paar maanden je kindje in je armen
Hij is duidelijk opgelopen vandaag hoor. Ik denk alleen dat de afspraak woensdag te vroeg is. Ik zou hem zeker minimaal een week uitstellen