Hoi... Ik ben inmiddels al 2.5 jaar bezig om zwanger te worden. In deze tijd ben ik ooit eens drie dagen overtijd geweest maar meer dan dat ook niet. Nu ben ik al zeven dagen overtijd en heb eergisteren een test gedaan van clearblue zonder indicator hoe lang je al zwanger bent. Deze test was negatief. mijn ongikrampen heb ik wel gehad en alle andere kwaaltjes die erbij komen kijken ook... Maar inmiddels zijn deze voorbij.. al een dag of vier. ik vraag me af wat de ervaring is met deze test en of ik ervan uit mag gaan dat ik echt niet zwanger ben. Mijn vriend is er namelijk van overtuigd dat ik zwanger ben maar ikzelf niet en wil hem niet in deze hoop laten.. wat denken jullie? Symptomen tot nu toe... Misselijk hoofdpijn.. steken onderbuik maar geen krampen en enigzins moe. Mijn zus is inmiddels zwanger van de tweede en bij beide heeft ze niet positief kunnen testen totdat een bloedtest aangaf dat ze wel zwanger was... Groetjes CyCy
Poeh wat lastig. Bij ieder ander zou ik zeggen negatief is negatief. En ik denk ook dat dit in bijna alle gevallen wel klopt, zeker na een week over tijd. Maar met zo'n bijzondere zus zou ik als je aan het einde van de week nog niet ongesteld ben de huisarts bellen en vragen of bloedtest mogelijk is. En dan uitleggen van je zus...
Ooit... Toen ik veel te jong was ben ik ook zwanger geweest en toen testte ik pas na drie weken overtijd. Positief... Ik wordt gek van onzekerheid.
Ik zou even overleggen met huisarts, want dan heb je goede reden om te twijfelen toch? Of ben je onder behandeling van gyn? Dan daar even naar bellen.... Ik zal voor je duimen.
Net gebeld met mijn Cyn... Mijn vriend en ik stonden op het punt om IVF te gaan doen maar we hadden toch besloten om een pauze in te lassen van drie maanden om even tot rust te komen. De Gyn twijfelde geen moment toen ik mijn verhaal uitlegde en er licht een brief voor me klaar om een bloedtest te doen. Hij zei ook dat het ook toch te vroeg kan zijn als ik minder Hcg aanmaak... Dus we zullen zien. Bedankt voor het duimen!
Fijn dat de gyn het meteen serieus nam zeg! Ben ook wel benieuwd wanneer je test krijgt, en vooral wanneer je uitslag krijgt!
Ben benieuwd! Ik testte met cb zonder indicator al vroeg positief, maar gezien je zus kan ik me een bloedtest goed voorstellen.
Vanochtend weer negatief getest en nu onderweg naar de bloedtest... Inmiddels tien dagen overtijd. En geen enkel spoor van ongesteldheid te herkennen. Wordt gek van die onzekerheid!! Ik hou jullie op de hoogte!