Lieve dames van het zwangerschapsforum (hoop dat dit bericht juist is geplaatst) Vandaag ben ik 11 dpo. En heb met middagurine (niet geconcentreerd) een zwangerschapstest van Sensitest gedaan. Ik heb ook KV testen maar ik vond het zonde die met middagurine te gebruiken. Waarom ik de test heb gedaan? Geen idee, ik gedroeg me hormonaal naar ml en heb in een opwelling de dipstick in de urine geplaatst. Binnen een minuut zag ik een lichte streep en m'n hart sloeg over. Ik heb in januari een mk gehad met 5 weken en vorige maand liepen mijn testen niet goed op. Ik durf dus niet te hopen dat het nu weer raak is. Ook met de angst dat het weer mis kan gaan. Heeft iemand van jullie ervaring met deze testen? Donderdag verwacht ik mijn NOD, ik gebruik ovulatietesten en ik temperatuur ook zoals te zien in mijn handtekening. Is het raak? Zien jullie het ook?
ik zie wel wat maar durf niet meteen te zeggen dat het raak is. Enige wat je kunt doen is testjes blijven doen. Ik duim
Ja ik zie een 2e streepje, ik ik zie ze niet zo snel meestal haha. Spannend! Nu hopen dat hij mooi oploopt en je beebje blijft plakken!
Bedankt! Ook de KV gedaan en die is iets donkerder dan gister. Ben wel echt heel tevreden over de Sensibaby hcgx testen.. Die is duidelijker dan de KV2V5. Terwijl ik altijd kv fan was!