zwangerschapstest 1 dag voor nod foto

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door baby89, 10 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby89

baby89 Lid

10 apr 2016
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal! Ik zit vandaag 1 dag voor mijn nod. Ik heb vanaf woensdag getest allemaal negatief maar die van eergister en vanmorgen 09.30 zie ik toch echt een roze streep. De foto is wel een beetje bewerkt omdat mijn camera heel slecht is. Maar in het echt zijn de streepjes goed te zien hoef er niet voor in het daglicht te staan. Wat denken jullie? Heb alle kwaaltjes zie ik met mijn dochter ook had. Maar bij haar heb ik pas getest toen ik een week overtijd was... dus heb eigenlijk geen ervaring met eerder testen...:p

Bijgevoegde bestanden:

2. Taj87

Taj87 Actief lid

30 mrt 2016
    178
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien rare vraag, maar waarom al vanaf woensdag aan het testen dan? :) Is toch zonde van het geld?
    Maarre bij deze zie ik inderdaad wel een streepje. Over 2 dagen nog eens een test doen. Als het goed is heb je dan een streepje die nog beter te zien is.

Ik wilde zelf absoluut niet eerder testen dan mijn nod. Stel je voor dat je dan een positieve test krijgt maar alsnog ongesteld word (vroege miskraam). Ik heb uiteindelijk 3 dagen NA mijn nod getest en kreeg toen echt een knalstreep. Die eerder in beeld was dan de controlestreep haha.

3. Taj87

Taj87 Actief lid

30 mrt 2016
    178
    0
    16
    NULL
    NULL
    En gefeliciteerd natuurlijk! :D

4. baby89

baby89 Lid

10 apr 2016
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Taj87

5. baby89

baby89 Lid

10 apr 2016
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Taj87 : Ik had precies de zelfde kwaaltjes als bij mijn dochter dus het voelde ook echt alsof ik al zwanger was toen las ik op dit forum dat je met de kv 2 voor 5 kon testen 6 dagen voor nod. Beetje dom misschien maar ik dacht ach met al die kwaaltjes lukt het dan vast wel... nou dat was natuurlijk een hele teleurstelling!! Zou het ook nooit weer doen haha! Ik probeer over 2 dagen nog eens te testen. Want de streep moet natuurlijk wel donkerder worden als ik zwanger ben..

6. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Mijn streepje zag ik al op n action afgelopen donderdag terwijl ik pas donderdag as nod heb. Dus t kan zeker! Ik zou er wat water in druppelen dan trekt t geel weg en kan je t beter zien

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Kwamen ze wel binnen 5 minuten??
    De test is namelijk enorm opgedroogd (en zeer vergeeld) en dus ongeldig om nu nog af te lezen.

8. myster

myster Actief lid

4 apr 2011
    263
    1
    0
    NULL
    NULL
    Voorzichtig gefeliciteerd!

Hier mijn foto, 25 maart pregnyl gezet, vandaag dus 16 dagen na pregnyl

Bijgevoegde bestanden:

9. baby89

baby89 Lid

10 apr 2016
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor de streep was er meteen. Ik weet dat het later van indrogen kan komen. Door dat ik hem bewerkt heb lijkt het geler.

10. baby89

baby89 Lid

10 apr 2016
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super!! Gefeliciteerd toch vandaag maar getest op nod. En hij is echt veel duidelijker jippieeee!

Bijgevoegde bestanden:

11. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

12. MBNN

MBNN Actief lid

26 okt 2013
    267
    5
    18
    Gefeliciteerd! Grappig dat veel vrouwen het toch wel aanvoelen op de een of andere manier 😄 Geniet ervan! 😉

13. baby89

baby89 Lid

10 apr 2016
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja grappig he! Denk vooral als je al kids hebt. Je herkent ook dingen. Dankjewel!

14. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina