Misschien een beetje krenterig.. Maar ik heb een aantal digitale ovulatietesten liggen van clearblue, die net een paar maanden over de datum zijn als wij willen starten voor nr. 2 Wie heeft ze gewoon gebruikt na data? Kon je je LH piek gewoon vinden? Of doen ze het dan niet meer goed?
Ik heb ook een cyclus gehad waar ik de cb ovulatie testen heb gebruikt die een maand over de datum waren en bij mij werkte ze prima (had toen ook een ovulatie test van Sensitest gedaan en ook die was knal positief) maar ik heb geen ervaring met meerdere maanden over de datum. Tegen de tijd dat jullie voor een tweede gaan gewoon proberen en ter bevestiging een andere ovulatie test doen met dezelfde urine.
Ja dat is een goede.. En als dat werkt weet je dat het niet zoveel uitmaakt.. Kijk na jaren zijn ze uitgedroogd etc dat snap ik, maar een maandje of 3
Zal toch wel kunnen toch? Anders inderdaad gewoon een goedkope test ernaast doen. En ik vind dit dus echt niet krenterig hoor, dingen zijn al duur genoeg.
Ik heb ze gebruikt van de vorige zwangerschap, had er nog 2 over. Werkten nog prima. Dus waren al meer dan een jaar oud