Hoi dames, Even een vraag, afgelopen zondag een Clearblue gedaan die gaf 2-3 aan. Dat klopte aardig want m'n laatste menstruatie was op 1 sept. maar heb wel een onregelmatige cyclus maar positieve ovu.test op 14 sept. Dus dat klopt allemaal. Alleen vanmorgen weer een Clearblue gedaan en die geeft nog steeds 2-3 aan. Ik had verwacht dat het nu 3+ zou zijn toch? Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik gisteren een avonddienst gehad heb en dus om 0.30 nog heel veel gedronken heb en om 5.30 deze test gedaan. Zou dat invloed kunnen hebben want m'n urine was ook heel licht. Ik word hier gewoon onzeker van... Weten jullie het???
Die dingen geven een gemiddelde indicatie aan .. het is geen exacte wetenschap. Het valt mij op hoeveel mensen zich toch blind staren op die testen. Het zegt niets, iedere vrouw maakt anders HCG aan. Het zijn handige testen hoor, maar soms denk ik dat onzekere vrouwen die dingen gewoon niet moeten gebruiken Je weet pas echt hoever je bent, als je je echo hebt gehad en je termijn meting (en die was bij mij pas op week 10)
Haha je heb helemaal gelijk. Manlief zegt ook al gooi die testen toch weg en die zwangerschapforum ook je word alleen maar bang na al die verhalen en ik weet dat hij gelijk heeft maar toch.. Ik kriig m'n eerste echo ook pas tussen de 10e en 12e week moet eerst 28-10 voor intake. Duurt allemaal nog zo lang en ik wil gewoon genieten eigenlijk maar ja. Dus dit hoeft niets te betekenen?
Die test gaf bij mij heel snel 3+ aan & bij anderen pas na 6 weken. Is hem peil pp te trekken en ik zal die testen niet meer doen als ik jou was. Je maakt jezelf onnodig bang. Het komt echt wel goed! Iedereen maakt anders hcg aan.
Welnee. Zwanger is zwanger ... punt Geniet lekker van het zwanger zijn en je zult toch af moeten wachten tot je eerste echo ...
ik deed er eentje met 5/6 weken toen had hij 2-3 aan, 2 weken later nog steeds maar alles is echt goedgekomen