Geeft de actiontest WITTE indroogstrepen??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamabri, 10 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Oke, oke, ben veel te vroeg aan het testen, en verwachtte ook zeker geen 2e roze streep :)

Maar ik zit even met het volgende: Ik heb vanavond een actiontest gedaan en de 2e streep is wit, hij glimt breed wit op :(

Nou heb ik alles wel gezien van deze test, na mij MA gaf hij 2 weken zeer lichte roze streepjes, ik weet ook dat hij bij mij nooit gewoon wit is. Ik zie altijd iets een streepje. Maar een brede witte streep is nieuw, hebben jullie dat al gehad met de actiontest?

2. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Ja ik zie altijd wel een streep erop! en ik ben niet zwanger

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

ja hij geeft bij mij altijd een iets rozig streepje, maar dit is geen roze, maar een brede glimmende witte :(:(

4. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Ik heb op meerdere testen die "voorgedrukte" strepen wel gezien zelfs voordat ik de test uitvoerde. Maar zolang ze niet roze zijn, zijn ze dus ook negatief.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ja,voordat je de test doet staat er al een witte streep,dus als die nat wordt blinkt die op.

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

okee, ik heb het nooit eerder gehad dat ie opblinkte zeg maar.

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

de actiontesten geven bij mij altijd een lichte roze 2e streep, ook als ik niet zwanger ben en zijn dan in mijn ogen ook negatief ;)

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Slecht van me, ik heb je aangestoken! :(;)

Mijn actionist was gisteren wit, geen witte voordrukstreep, misschien net een rotte geweest?

Spannend mamabri!

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha, wij zijn samen vreselijk! Jij had er 8 he? ik 12 :):):) En ik weet dat ik veeeeeeeeel te vroeg test hoor.

En voor zover ik weet heeft hij geen voordrukstrepen, maar goed, misschien nu een slechte ja.

Overigens heb ik er vorige maand een met water getest, die bleeft netjes spierwit, geen vage lijn, omowit.

Maar doe ik het met urine, krijg ik altijd dus een lichtrozig/grijzig streepje, deze was gewoon wit glimmend :(

IK WIL EEN LUIK IN MIJN BUIK!!!

10. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    ik heb al veel action testen versleten.. nooit een 2e streepje gehad.. niet wit en niet roze.. en ik ben zelfs zo'n waus :) die na de tijd met een lampje gaat zoeken naar streepjes die er echt niet zijn..

11. Flojo

Flojo Actief lid

10 mrt 2013
    247
    0
    0
    @ RSL: haha, jij bent gek (goed bedoelt hoor), zie mezelf al helemaal zoeken op die manier, haha.

Ik kan nog niet eens zwanger zijn, maar door jullie of eigenlijk door Ytest als zwangerschaptesten bij de action gehaald. Gelukkig niet zoveel als jullie, maar toch.. Maar nu blijken ze dus niet eens te werken :(

12. Fizzy

Fizzy Bekend lid

24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Ik heb zulke strepen altijd op de z&k midstreams :( Iemand hier ervaring mee?

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Zowel op de action als op de z&k midstream voor gedrukte streepjes gehad.
    Stom gedoe ook, ben je blij met een dode mus.....

Deel Deze Pagina