Mya: dankje meid, ik doe mijn best er weer wat vertrouwen in te krijgen . Jij ook gefeliciteerd, je schiet al een mooi eind op met 9 weken, nog een paar weken erbij en dan hopelijk nog meer vertrouwen . Hilly: ja ik kan me wel voorstellen dat ze op dag 5 beter kunnen beoordelen welk embryo van de beste kwaliteit is. Maar voor mij was er verder weinig keus, aangezien er maar 1 is ingevroren.
Gefeliciteerd! En succes met wachten, ik duim mee! Bij mijn vorige zs gaf de cb met 5+0 nog 1-2 weken aan en ons meisje is nu 1,5 jaar oud
Dankje Pien, volgens mij bedoel je 25 september de echo toch? Nog een weekje spanning, dan heb je de echo ook best vroeg eigenlijk, ik moest echt tot de 7 weken wachten minimaal. Ik hou dit topic in de gaten, en ga ervanuit dat ik donderdag super nieuws ga lezen hier
O ja foutje, 25 september natuurlijk . Dankje Mya, ik hoop dat jouw zwangerschap ook goed mag gaan verder!
Ik hoop donderdag goed nieuws te lezenn pien, succes met deze week wachten.Ik heb 6 okt eerste echo ivm vakantie
Pien ik lees nu je topic. Ook ik heb ervaring met die $#@#$ testen. Teste op ruim vier weken nog maar 1-2 weken en bij bijna zes 2-3. Je weet de resultaten.... Ook zelfs een keer een lichtere test dan voorgaande testen gehad. Paniek! Maar het zegt echt niks. De ene (clearblue) test is gevoeliger dan de andere en je urine is de ene keer ook nog geconcentreerder dan de andere. Voldoende om dus zo'n verschil in resultaat te geven. Ook kwaaltjes komen en gaan. Bij mij in het begin ongeveer om de twee a drie dagen een piek. Die dag had ik kwaaltjes de andere dagen was mijn lijf aan de hcg opbouw gewend denk ik.... Vanaf zes/zeven weken was ik in de prijzen met extreme misselijkheid! Kortom je kunt niks anders dan afwachten. Bah! Maar voor NU ben je hartstikke zwanger. Er zit een kindje in je buik. Overal waar je gaat, gaat je kindje ook. Bijzonder toch? Probeer je daar ietwat op te focussen. Op het nu, niet op 'wat als'.... Hoe moeilijk ook Knuff
Dankjewel Frum, lief van je dat je me hier ook nog even komt geruststellen! . En fijn dat je zelf ook ervaring met die test hebt, dat geeft wel weer wat hoop!
Sterkte met wachten pien. Zoals vele dames hier aangeven hebben meerdere meiden zulke ervaringen met deze testen en is de zwangerschap toch goed gegaan. Nog 5 dagen wachten. Dat moet te doen zijn hoe ver ben je tijdens de echo?
Hoi meiden, nog bedankt voor jullie reacties. Jullie hadden gelijk, ik had me niet zo moeten laten leiden door die stomme test: de echo van vanochtend was helemaal goed ! Een klein ukje met kloppend hartje. Paste perfect bij de termijn van 6w3d. Ben heel erg opgelucht en blij!
Pien15 onwijs gefeliciteerd!!!!! Hopelijk mogen vele meiden (incl mijzelf) jouw goede voorbeeld volgen! Geniet er van!!
Jaaaaaaa! ! Gefeliciteeeeeerd! Nu op je roze wolk klimmen en proberen te genieten. Het komt echt goed!