Ik had gister in een keer de ingeving om maar eens een test te doen. Na de twee minuten dat ik de test mog aflezen had ik het idee dat ik wel heel erg licht een + zag. Maar na een uur heb ik hem nog eens bekeken en is deze + wel heel erg duidelijk geworden. Wat zou dit betekenen?? Zou ik eindelijk na deze lange periode toch zwanger kunnen zijn? Of is het maar een indroogstreepje?
Heb je misschien een foto? Dan kunnen we even mee kijken. Het klinkt wel positief meis, want je zag binnen de afleestijd dus een plus die na een uur heel erg duidelijk is geworden?
idd klinkt heel positief.. mijn ervaring is is dat bij indroogstreepje de + juist minder zichtbaar wordt en niet duidelijker.. succes meid.. en idd.. foto is altijd handig
Foto! Foto! Spannend hoor! Volgens mijn gyn zegt de tijd dat je lichaam nodig heeft gehad om een eitje te laten rijpen (zie een cyclus van 111 dagen) niets hoeft te zeggen over de kwaliteit van het ei. Dus ik denk dat het best zou kunnen. Zelf zou ik echter na een uur de test niet meer vertrouwen. Dus tot de tijd dat je binnen de afleestijd een duidelijke streep krijgt zou ik nog een beetje gereserveerd zijn...