Hallo, Wie heeft er ervaringen met de action testen? Ooit iemand vals positief getest? Ik heb een onregelmatige menstruatie, meestal zo om de 35 dagen. Dus dan zou ik vandaag ongesteld moeten worden. Vandaag heb ik met de action test getest en er kwam binnen 3 min 2 lijnen. Alleen durf ik het niet echt te geloven, heb met de 2e test uit de verpakking een half uur later getest en er kwam weet 2 lijnen... Voor mijn vorige zwangerschap hebben we 2 jaar geprobeerd, en uiteindelijk is het gelukt via de iui behandelingen. Vandaar dat het moeilijk te geloven is, al weet ik wel dat het zomaar zou kunnen. En het is natuurlijk meer dan welkom,ook al heb ik nog een kleintje van 10 maanden rond kruipen. Maar wat zijn jullie ervaringen? ooit vals positief getest?
Hoop t zo we zouden het echt super vinden.. Denk dat ik even aan het idee moet wennen. Mijn man komt pas rond 12uur thuis,kan haast niet wachten tot hij thuis is..
Zeker positief. Gefeliciteerd! Als je het moeilijk kan bevatten zou ik morgen even een cb digitale test er tegenaan gooien. Dan zie letterlijk staan zwanger.
dankjewel, het is nog erg pril dus hoop dat alles goed blijf gaan. Gaan we natuurlijk wel vanuit. Manlief is ook superblij Van de week idd een cb test halen waarop te zien is hoeveel weken ik ongeveer zwanger ben