Vandaag is het 15 dagen geleden dat ik mijn eerste iui had. In de wachtweken veel kwaaltjes en klachten, maar 3 dagen voor nod negatief getest. Vrijdag roze verlies, gister eventjes bruin verlies, maar tot nu toe geen bloed. Vanmorgen getest en hij lijkt licht positief. Ik durf eigenlijk niet te hopen, want vind de streep te licht voor 1 dag over tijd. Wat vinden jullie? Streepje verscheen binnen 5 min. Foto's zijn niet heel duidelijk doordat het zo donker is in huis, wat een grijze dag!
Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd .. er zijn mensen die traag hcg aan maken . Ik zou over 2 dagen nog eens testen .. of vanmiddag (ik test smiddags altijd beter ) Succes meis
Dat ie licht is hoeft niks te betekenen. Hij moet oplopen, dat is belangrijk. Overmorgen nog eens testen en vergelijken. Gefeliciteerd.
15d na IUI hoeft volgens mij niet hetzelfde te zijn als 15dpo, tenzij je zeker weet dat op die dag ook je ei gesprongen is en een iets tragere innesteling is ook niet ongehoord. Ten derde, wat Beeb87 ook al zei, de initiele hoogte van hCG is veel minder interessant dan op het juiste tempo verdubbelen. Veel succes en ik wens je mooi oplopende streepjes!
Ik zie een streep "voorzichtig" gefeliciteerd. Over 2 dagen nog eens testen dan moet het streepje een beetje oplopen. (Dat was in mijn geval wel zo).
Ik zie het streepje duidelijk Madelein, vooral op de 2de foto! Wat voor kwaaltjes merkte je precies? Ben benieuwd naar de volgende test!! Succes, ik duim voor je!
Ik heb veel last van de pregnyl gehad. Nu vooral nog zere borsten, snel duizelig en misselijk, en voel me heel warm. Donderdag en vrijdag krampen gehad. Zou het een hele late innesteling kunnen zijn? Afgelopen woensdag getest en daar kwam een heel vaag streepje. Toen vrijdag roze afscheiding dus dacht einde verhaal op naar iui 2. Maar geen bloed te bekennen nog. En vandaag dus deze test. Iemand vroeg over mijn eisprong, ik heb pregnyl gespoten en daarmee wordt de eisprong opgewekt. Ik zal dus ergens tussen 13-16 dagen geleden mijn eisprong hebben gehad ( en die 13 is dan wel heel laat geweest)
Hmmm, 13 zou inderdaad laat zijn dan. De kwaaltjes kwamen dus al snel na de Pregnyl? (even aannemende dat je 1 injectie hebt gezet en geen ondersteunende injecties nadien) Spannend dit zeg! Heb zelf ook IUI gehad (afgelopen donderdag), en de dinsdag ervoor de Pregnyl gezet, maaf ik merk niks! Geen gevoeligheid, geen krampen. Wanneer ga je weer testen..overmorgen? Raar allemaal.
@little Woodstock: de kwalen begonnen 4-5 dagen na pregnyl. Afgelopen woensdag getest, daar kwam een heel licht schaduw lijntje, dus ging er eigenlijk vanuit dat het einde verhaal was. Ik heb 1x pregnyl gehad idd, 5000 eh. Dat is nu 17 dagen geleden. Wat maf dat jij niks merkt van de pregnyl! Ik lees wel hier op het forum dat het heel wisselend kan zijn. Ik zit net te denken dat ik 2 eitjes had, 1 van 19 mm en 1 van 15. Zou die van 15 later gesprongen kunnen zijn en dat dit van dat eitje is? Ik ga morgen weer testen, als ie donkerder is dinsdag een cb. Wat is jullie conclusie dames? Zou ik zwanger zijn...?!
Vind het wel een zichtbaar streepje, heb alleen niet veel verstand iui. Ik ga duimen voor je!! Hoop dat hij goed oploopt!!
Dank je! IUI is qua zwangerschap en testen volgens mij niet heel anders dan bij de 'gewone' manier, alleen je spuit hormonen om de eitjes testen groeien en de ovulatie op te wekken.